Hallo,
Ik ben vers in de Landrover-wereld en bezig me eigen te maken wat er zoal voor type Landrovers zijn ivm de aanschaf. Ik ga waarschijnlijk een 109 Diesel kopen van minimaal 25 jaar oud, maar welke types moet je vermijden en welke zijn aan te bevelen? Ik heb advertenties gezien van een 109 Santana 3,5 ltr 4-cilinder op basis van de 2.25, is dit een aanrader of is het beter naar een 6-cilinder uit te kijken? Wat rijdt het prettigst vwb koppel en wat is het te verwachten brandstof verbruik?
Zwakke punten, waarop speciaal te letten kortom een hoop vragen.
Misschien bestaat er een Internetsite waar dit allemaal wordt besproken?
Wie heeft er advies ?
Groet, Nico den Ouden
Advies ivm orientatie wat te kopen,
Re: Advies ivm orientatie wat te kopen,
Kijk eens op er staat een lijsje met bedrijven op hier wordt door de bezoekers een oordeel gegeven over hun gang van zaken. [home.tiscali.nl]
Over het algemeen kan je stellen dat voor de Landrover alles te krijgen is,voor de speciafieke Santana onderdelen is dit veel moeilijker.
Voor de rest zou je een kunnen kijken bij www.lrch.nl hier is een boekje te downloaden met alle voor en tegen en de aandachtspunten
Een tip neem een Landroverfreak mee die weten over het algemeen waar men op moet letten
Groeten Theo Kaufmann/Disco & Big Spender
Over het algemeen kan je stellen dat voor de Landrover alles te krijgen is,voor de speciafieke Santana onderdelen is dit veel moeilijker.
Voor de rest zou je een kunnen kijken bij www.lrch.nl hier is een boekje te downloaden met alle voor en tegen en de aandachtspunten
Een tip neem een Landroverfreak mee die weten over het algemeen waar men op moet letten
Groeten Theo Kaufmann/Disco & Big Spender
Re: Advies ivm orientatie wat te kopen,
Een auto van voor 1980 (die hoeft geen roetkeuring te hebben) dat vind ik belangrijk bij een oude auto.
jo fo li
jo fo li