Op 2 februari heeft Jeroen Hengst een oproep geplaatst om tijdens ons aanstaande huwelijk 28 mei 2004 in Zuid-Limburg met een aantal Laro's het gezelschap te laten genieten van het Laro-gevoel. Ondertussen hebben wij de balans opgemaakt. Degene die zich hebben aangemeld, hebben we ondertussen wat laten weten.
Echter we missen nog een aantal plaatsen. Wie wil nog meedoen?
Nog effe de gegevens op een rij:
Datum: vrijdag 28-05-2004 (Pinksterweekend, een leuke gelegenheid voor een lang weekend Z-Limburg???)
Plaats van vertrek/aankomst: Kasteel Terworm, Heerlen
Tijd: ongeveer van 16:00 uur t/m 18:30 uur
Graag reacties voor vrijdag 16 april naar dit mail-adres (mdku@regio-psl.nl)
Alvast hartstikke bedankt!
Groetjes,
Jeroen & Marjolein
Van: Jeroen Hengst
Verzonden: maandag 2 februari 2004 12:23
Aan: 'lrchlist@lrch.nl'
Onderwerp: huwelijk
Beste listers,
Eerder is op de lrch site mijn oproep geplaatst. Het gaat om te inventariseren of er animo is om tijdens mijn aanstaande huwelijk (inmiddels is de definitieve datum 28 mei geworden) met een aantal Laro's het gezelschap van een man of 20-25 mee te laten genieten van het Laro-gevoel. Een rondje door het voor NL begrippen ietwat ruigere Zuidlimburgse heuvelland met begin en eindpunt Kasteel Terworm in Heerlen.
Tav de vergoeding ben ik er nog niet helemaal uit. Wat is te doen gebruikelijk? Maaltijd in een gezellig streekrestaurantje? Of pecunia om de diesel (of zo) te vergoeden?
Inmiddels hebben drie personen positief gereageerd. Wie heeft nog meer zin om die 28e mei rond 15.00 uur hieraan mee te werken?
Bij eventuele aanmedling is het handig als het aantal personen aangegeven wordt dat mee kan rijden.
Het zou niet vervelend zijn als ik rond 14 februari de balans kan opmaken. Graag reactie uiterlijk 13 februari.
Alvast dank!
groet,
Jeroen (toekomstig Laro-bezitter

Jeroen Hengst
+31 6 52502443