landrover in Swifterbant ?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Timber

landrover in Swifterbant ?

Bericht door Timber »

Op de prikkersdag zijn we vanaf de a6 in colonne oa met iemans uit swifterbant meegereden, deze wist nog het een en ander over oorlogsverlichting,, maar natuurlijk niet om een adres gevraagd, en na rondj eswiftrebant ook geen landrover gevonden,

help (-:, was in ieder geval vriendelijk mijnheer met een series landrover met een kachel voorop

mvg Esther johan kids en Timber
Jans Kinds

Re: landrover in Swifterbant ?

Bericht door Jans Kinds »

Wordt moeilijk zoeken volgens mij. Alle LandRover meneren zijn toch vriendelijke meneren...............????

Groet

Jans

RRV8 Every inch a La(n)dy
FreeTD4 oto maatje
Timber

Bericht door Timber »

Dat wel maar er zullen er niet zo heeeeel veel zijn in swifterbant, maar eeh e rzijn ook heel vriendelijke landrover dames hoor ,mijn vrouw bijv ( zij leest dit ook dus ik moet wel erg aardig doen)

en ik ben vorige week afgesneden door onvriendelijke meneer in een Freelander...........maar dat was dan de uitzondering denk ik

groet johan & timber
Frans

Bericht door Frans »

Vooral al ze wat ouder worden ;-)

Frans Bonnes (49½)
Jans Kinds

Bericht door Jans Kinds »

Waar was dat?? Ik rij ook Freelander en ben wat ouder ( bijna 59) maar altijd vriendelijk !!! (behalve 's morgens, maar dat merkt alleen mijn vrouw)

Zij is ook heel vriendelijk als ze in de Freelander rijdt, dus er zijn inderdaad ook veel vriendelijke vrouwen die in Laros rijden.
Suc6 met je zoektocht!!

Groet

Jans

RRV8 Every inch a La(n)dy
FreeTD4 oto maatje
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Johan,

doe even een zoekopdracht bij de berichten van de kolonne Groningen.
Volgens mij staat daar een berichtje van deze vriendelijke Land Rover Meneer tussen.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Fred Bierman

Re: een vriendelijke meneer ahum

Bericht door Fred Bierman »

Hey, that's me !!!!
Jullie hadden er laatst wel 2 Laro's kunnen tegenkomen in Swifterbant want er is ook nog een Carawagon.
2 van oorsprong landbouwvoertuigen in een agrarisch dorp van 6000 zielen, het blijft natuurlijk armzalig. Gelukkig kan de mijne bij het starten in een keer het hele dorp in de blauwe rook zetten.
Jullie kunnen de oorlogslampjes wel krijgen, ik gebruik ze niet meer.
mail maar voor afspraak.
Plaats reactie