LRE Show Billing
LRE Show Billing
Hoi,
Ja ik weet het is al vaker over geschreven... lees er nu net meer over, was toen er het hier op het pb over ging te veel met m'n auto bezig om me daar mee bezig te houden en had het virus nog niet van die dramatische vormen aangenomen
MAW wil er eigenlijk ook wel heen zou dat nog kunnen of of ben ik te laat zie nu net in LRE dat de camping plaatsen al aardig indunnen geen electric hookup meer no problem heb ik ook niet nodig toch.
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco 95
Ja ik weet het is al vaker over geschreven... lees er nu net meer over, was toen er het hier op het pb over ging te veel met m'n auto bezig om me daar mee bezig te houden en had het virus nog niet van die dramatische vormen aangenomen
MAW wil er eigenlijk ook wel heen zou dat nog kunnen of of ben ik te laat zie nu net in LRE dat de camping plaatsen al aardig indunnen geen electric hookup meer no problem heb ik ook niet nodig toch.
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco 95
Re: LRE Show Billing
De plaatsen met elekticiteit zijn al een hele tijd op... dus ik zou gewoon boeken als ik jou was!
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Je kunt gewoon nog boeken, volgens mij gaan Bowy/Roelof/Gijs en Thijn ook, wij gaan in elk geval ook.
Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
Ik ga helaas niet, ivm met dubbele vakantie boeking.
Bowy, roelof en gijs wel!!!
grt tijn
Bowy, roelof en gijs wel!!!
grt tijn
Wij gaan ja!
met Dorris, Moddergoose en waarschijnlijk Serious!
Cheers Bowy
met Dorris, Moddergoose en waarschijnlijk Serious!
Cheers Bowy
Twijfels over serious of wil je hem serious verkopen er zijn toch mensen die engine destroyer en serious verwachten toch
Bowy gaan jullie met een groep ? vanuit groningen
Bowy gaan jullie met een groep ? vanuit groningen
Wil er graag heen maar heb geen zin om alleen te gaan. In een groepje erheen lijkt mij gezelliger en veiliger voor mij(moeite met wat links en rechts is ) heb al verschillend reis opties gezien hiero Duinkerken, Calais (trein) HvH.
Bij wie kan ik aanhaken en hoe zit dat met de camping krijg je een plaats aan gewezen of kun je een beetje bij elkaar staan en wat betreft de off-road course doen jullie dat ook?
Hoor het wel...
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Discovery 95
ja Bowy ik lees alles
Bij wie kan ik aanhaken en hoe zit dat met de camping krijg je een plaats aan gewezen of kun je een beetje bij elkaar staan en wat betreft de off-road course doen jullie dat ook?
Hoor het wel...
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Discovery 95
ja Bowy ik lees alles
Hee Hans,
Je kunt natuurlijk dezelfde boot boeken...dan kun je met ons meerijden.
Camping gewoon ook reserveren hebben wij ook gedaan!
Cheers Bowy
ps heb je nog geen bijdrages zien leveren bij de "engine destroyer" club , al wel een member?
Je kunt natuurlijk dezelfde boot boeken...dan kun je met ons meerijden.
Camping gewoon ook reserveren hebben wij ook gedaan!
Cheers Bowy
ps heb je nog geen bijdrages zien leveren bij de "engine destroyer" club , al wel een member?
Hé Bowy,
Hebben jullie de camping voor een week geboekt zie dat jullie de 15de vertrekken en 19 retour dat is zeker om de 5 daagse retour aanb. bij Norfolk ?
Nou als je er geen probleem mee hebt ga ik graag met jullie mee Thanx.
Grtz Hans Hoekstra
ps nog niet zoveel ervaring met het vernielen van motoren en engels schrijven wel member van het forum van Discoweb.org
Hebben jullie de camping voor een week geboekt zie dat jullie de 15de vertrekken en 19 retour dat is zeker om de 5 daagse retour aanb. bij Norfolk ?

Nou als je er geen probleem mee hebt ga ik graag met jullie mee Thanx.
Grtz Hans Hoekstra
ps nog niet zoveel ervaring met het vernielen van motoren en engels schrijven wel member van het forum van Discoweb.org
Hans kun je mij het mailtjes opnieuw sturen....
Er ging iets mis met mijn mail en nu is ie weg..
Cheers bowy
Er ging iets mis met mijn mail en nu is ie weg..
Cheers bowy
Wij gaan via Hoek van Holland - Harwich, omdat we twee honden mee willen nemen.
We gaan van maandag tot maandag
En we gaan niet met de Land Rover
maar met de bus, anders kan ik m'n modellen niet meenemen...
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
We gaan van maandag tot maandag

En we gaan niet met de Land Rover

Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk