hoi jan,
ik las net dat je nog bruikbare tips hebt als het gaat over poetsen, de rode dame is weer aan haar was en poetsbeurt toe. omdat aanschouwelijk onderwijs in mijn geval beter werkt dan theorie wil ik je van harte uitnodigen om eens naar zutphen ( of ik naar huizen) af te reizen en je dan helemaal uit te laten leven op de liefelijke rode lak van onze dame. je mag zelfs met de tandenborstel van de kinderen het profiel reinigen!! Nou is dit een mooi aanbod of wat? normaal gesproken mag niemand met zijn tengels aan de dame zitten ( zeker niet bij het eerste afspraakje) maar omdat je een erg betrouwbaar uiterlijk hebt en een range die prachtig blinkt maak ik voor jou een uitzondering. misschien dat ikzelf met de juiste coaching ook nog even de handen uit de mouwen steek om een bijdrage te doen. uiteraard zorg ik voor gevulde koeken ( van bakker bril, vraag het de deskundige!! ) en mijn aangename gezelschap!
ik hoor van je.
janzzen
( met een doffe dame)
voor jan moesman
Re: voor jan moesman
Hee Goed plan!!
Kom ik ook met Serious langs..... is ook toe aan een poetsbeurt en heb toch zondag ook jou RR een beetje opgepoetst op de ramp toch?? Ik bedoel voor wat hoort wat
Cheers Bowy
Kom ik ook met Serious langs..... is ook toe aan een poetsbeurt en heb toch zondag ook jou RR een beetje opgepoetst op de ramp toch?? Ik bedoel voor wat hoort wat
Cheers Bowy
Re: voor jan moesman
Een Rode, en Gele en een Groene LR (RR) achter elkaar.
6 koppen koffie met 6 koeken.
Een doos pannensponzen voor Bowy om het hardgeworden zacht eerst te verwijderen.
Eerst grondig wassen, cleaneren en dan in de harde was, nou ik voel er wat voor.
Dat moesten we dan maar es afspreken.
Heb plek genoeg hier, wil ook elders hoor.
's avonds een hap door de vrouw klaargemaakt zit er ook best wel in.
'T komt vast goed.
Groet en tot poets
Jan
6 koppen koffie met 6 koeken.
Een doos pannensponzen voor Bowy om het hardgeworden zacht eerst te verwijderen.
Eerst grondig wassen, cleaneren en dan in de harde was, nou ik voel er wat voor.
Dat moesten we dan maar es afspreken.
Heb plek genoeg hier, wil ook elders hoor.
's avonds een hap door de vrouw klaargemaakt zit er ook best wel in.
'T komt vast goed.
Groet en tot poets
Jan