Aad Koene Bol-pijl rit

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frans

Aad Koene Bol-pijl rit

Bericht door Frans »

Aad

Zou het mogelijk zijn om mij de bol-pijl ritten te mailen zodat ik deze ritten een keer op eigen gelegenheid kan rijden.
Ik denk dat ik ze dan van de zomer ga rijden.
Ik vond het afgelopen zondag veel te leuk om de ritten toen te rijden, en ben vergeten je ze te vragen.
Alleen wil ik wel zeker zijn dat het allemaal over openbare weg gaat.
Ik wil niet dat jij of Adriaan of iemand anders er mee in de problemen komt.

Frans Bonnes
Muddy

Re: Aad Koene Bol-pijl rit

Bericht door Muddy »

Kan hij niet op de prikkers cd deel 3 komen te staan??

grt tijn
jo

Bericht door jo »

Een rit uitgezet door een persoon = niet zo maar door te geven. Er is veel werk mee gemoeid en kan verkeert gebruikt worden. Niet dat jullie niet mogen rijden maar ik vindt niet via prikkersbord maar via mail. Verder ben ik nu samen met mijn zoon met een rit bezig en heb al meerdere keren gedaan en dan moeten jullie weten dat we er ongeveer 5x meer tijd bezig zijn dan wat de rit te rijden is. De ritten die uitzet zijn mogen in geen beding nagereden worden (geen vergunning voor ander tijden) Hoe andere er overdenken weet ik niet maar dat is bij vele clubs zo. Natuurlijk kunnen jullie stukken in de buurt gaan rijden maar doe dat niet alleen 2auto's en rij niet te snel (30) op de velt wegen. En rij niet waar het verboden is. Oja dat is dat wat volgens de groene code is.

jo fo li
Muddy

Bericht door Muddy »

Weet inderdaad dat je bij de recreatieve het routeboek na die tijd weer in moet leveren. Voor dit verhaal is zekers wat te zeggen, maar ik laat het antwoord maar aan Aad over. Tenslotte heeft hij er veel tijd in gestoken om deze prachtige route te maken!!!

grt tijn
Frans

Bericht door Frans »

Jo.

Je hebt helemaal gelijk.
Ik weet hoeveel werk het is om leuke routes te maken, heb het zelf ook een aantal malen gedaan.
Ik had de vraag eigenlijk niet hier moeten stellen, maar rechtstreeks aan Aad prive.
Ik heb er toch ook bij gezet dat ik niet wil dat ik en zij in de problemen komen als ik de rit eventueel een andere keer ga rijden.

Groeten Frans Bonnes
jo

Bericht door jo »

Ik heb het gelezen, en ben met de antwoorden tevreden.
ja de 4-4-4 rit gaat door en er zijn nog plaatsen (ja, road boek inleveren)

jo fo li
Aad Koene

Antwoord Bol-pijl rit

Bericht door Aad Koene »

Frans, Tijn en Jo,

Ik zal dat eens op mijn gemak bekijken.
Voor zover ik weet zijn alle paden openbare weg maar ga dat controleren.
Als het mogelijk is om de rit op een ander tijdstip te rijden bericht ik jullie via jullie mailbox.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
jo

Re: Antwoord Bol-pijl rit

Bericht door jo »

Aad, ik heb niets tegen het rijden op de openbareweg maar dat jan en alleman in het wilt gaan rijden is niet waar we naar toe moeten gaan. We moeten ons aan de groene code houden. Je weet dat ik met een tocht bezig ben en als andere dat zien dan vliegen ze achter ons aan en proberen ons op een te smalle voorbij te gaan. En die maken het voor ons kapot en dat wil ik hiermee voorkomen. Niet dat iemand niet die tocht mag rijden, ik wens het zeer toe zeker als ze die ander wilde rijders tot bedaren dwinnen.

jo fo li
Frans

Bericht door Frans »

Jo,

Ik ben het helemaal met je eens.
De groene code is de enige leidraad die we hebben met betrekking tot het rijden op onverharde paden.
Ik heb aan Aad de route gevraagd onder die voorwaarde dat de route alleen over openbare weg zou mogen gaan, ik wil geen problemen met wie dan ook.
Ik zal me altijd aan de groene code houden, ik ben niet zo'n racer, wil alleen maar leuke toeristische routes rijden, liefst met een stukje onverhard.
Vast zitten en me eruit moeten laten trekken vind ik helemaal niet leuk.
Een auto is om te rijden en niet om vast in de blubber te zitten.
Ik hoop dat het helemaal duidelijk is wat ik bedoelde.

Groeten Frans Bonnes
En ik hoop je een keer te ontmoeten
Guido Batens

Offtopic: 4x4x4

Bericht door Guido Batens »

En Jo,

hoe aat het met de 4x4x4 tocht?

Zijn er al veel inschrijvingen? De twee van ons in ieder geval...
Ik benieuwd en heb er zin in!!

Kun je al een tipje van de sluier oplichten over wat ons te wachten staat? (Lengte, soort wegen etc?)

Groet,

Guido
Adriaan (110+88+107+Disco=fun)

Bericht door Adriaan (110+88+107+Disco=fun) »

Beste Allemaal,

Hier dan de maker van de rit. De rit is op openbare wegen. We hebben bij het uitzetten geen risico genomen om overtredingen te begaan of voor afgesloten paden te komen. Daarnaast is gekozen om kleine groepjes de rit te laten rijden om geen slapende honden wakker te maken. In principe mag en kan iedereen de rit iedere dag rijden.

Het Gooi heeft hele mooie paden, maar het merendeel is afgesloten en is hoofdzakelijk per fiets te berijden. Je kun erg goed mountain biken in deze regio.

Toch ben ik persoonlijk niet zo happig op om de kaart ter beschikking te stellen. We willen deze namelijk vaker gaan gebruiken. Daarnaast willen we proberen om met het Goois Natuurreservaat tot een akkoord te komen om bepaalde paden met toestemming te gebruiken. Mocht het volgend jaar weer bij ons plaatsvinden dan is het leuk als er meerdere ritten/alternatieven zijn.

Alvast een mooie motivatie om volgend jaar weer te komen!

Groet,

Adriaan
Frans

Bericht door Frans »

Ok.

Je motivatie is duidelijk.
Ik zal er niet meer om vragen. Ik hoef de route ook niet echt te hebben.
Ik had er ook alleen om gevraagd als dat geen problemen zou geven.
Het leek mij alleen leuk om daar een keer alleen te rijden.

Groeten Frans Bonnes en tot een andere keer.
jo

Re: Offtopic: 4x4x4

Bericht door jo »

De rit wordt zondag nog eens gereden. Moet wel want vorige week lag er ergens een boom over de weg. Trouwens onze rit zijn allemaal wegen die op de wegenlegger staan en dan moet jij genoeg weten als gemeente meedewerker. En de start plaats krijg je 1april (geen grap) te weten de rest stond op de uitnodiging. Is ongeveer 4uur rijden, wand we moeten het in de 44444444 houden. het is namelijk de 4e van de 4e in 2004.

jo fo li
Guido Batens

Re: Offtopic: 4x4x4

Bericht door Guido Batens »

Klinkt goed....

We zullen zien op 4-4-4...
Ik heb mijn route hier in het zouden ook bijna af...

Kunnen we misschien ook eens gaan rijden met niet teveel auto's
Moet echter wel bijne het mooi weer seizoen, anders roep je de problemen over j af hier in het Heuvelland.

Groet,

Guido
Plaats reactie