minderwaardigheidscomplex
minderwaardigheidscomplex
Hoi mensen,
Enthousiast naar de prikkersdag, kijken en leren en kopen wat je past.Had een slechte week hiervoor , schade gereden, dus voelde me al niet lekker.
Aangekomen , goede ontvangst daarna parkeren en toen gebeurde het
Uitstappen en de hele rij landrovers aanschouwen, vele stoere neuzen, versiert met lieren en of bullbars. Bekijk ik mijn eigen wagen valt mij en mijn zoon het zelfde op, waarom zijn al die andere neuzen hoger , staan we nu echt in een rij met allemaal verhoogde wagens. Dit betwijfel ik, zeker na een rondje weiland.
Mijn wagen is een echte werker, dagelijks stadswerk, wegenbouw stoepje op en stoepje af, zandbaan in en materialen naar werkplek brengen.
Weekenden zijn ontspanning en ook inspanning voor mijn wagen, maasvlakte , Ardennen en kijkje bij diverse 4X4 evenenmenten.
Mijn vraag is zijn vering na intensief gebruik versleten, heb het idee dat mijn banden maat goed is, 235/85x16 , het is een defender 130 bouwjaar 95.
Krijg wel het compliment dat mijn wagen niet echt stug is, maar een 130 die laag is is net een dieplader op een hoge spoorweg overgang, moet dus toch maar verhogen, of ligt het aan versleten vering of type.
groet Joop
Re: minderwaardigheidscomplex
Schade op de rechter wing?
De wagen is me inderdaad opgevallen. Niet gezien dat de neus ook echt lager was.
Groet,
Jeroen en Hanneke TD (vier wagen verderop in de rij)
De wagen is me inderdaad opgevallen. Niet gezien dat de neus ook echt lager was.
Groet,
Jeroen en Hanneke TD (vier wagen verderop in de rij)
Moet je wel gelijk je schokdempers ook vervangen!!
grt tijn
grt tijn
"Mijn wagen is een echte werker, dagelijks stadswerk, wegenbouw stoepje op en stoepje af, zandbaan in en materialen naar werkplek brengen.
Weekenden zijn ontspanning en ook inspanning voor mijn wagen, maasvlakte , Ardennen en kijkje bij diverse 4X4 evenementen."
Joop en zoon,
Die Landrover komt uit Engeland, en dat is ook het volkje dat zingt: "always look at the bright side of life"
Je geeft het zelf al aan, een echte werker, dagelijks. Er zijn hier genoeg mensen die niet dagelijks op hun auto kunnen vertrouwen, en er toch lol in hebben. De kracht van jullie auto zit hem in dat dagelijks, daar hoef je geen minderwaardigheidscomplex van te hebben, daar kan je TROTS op zijn.
Groet,
John
Weekenden zijn ontspanning en ook inspanning voor mijn wagen, maasvlakte , Ardennen en kijkje bij diverse 4X4 evenementen."
Joop en zoon,
Die Landrover komt uit Engeland, en dat is ook het volkje dat zingt: "always look at the bright side of life"
Je geeft het zelf al aan, een echte werker, dagelijks. Er zijn hier genoeg mensen die niet dagelijks op hun auto kunnen vertrouwen, en er toch lol in hebben. De kracht van jullie auto zit hem in dat dagelijks, daar hoef je geen minderwaardigheidscomplex van te hebben, daar kan je TROTS op zijn.
Groet,
John
ik had hetzelfde idee en mij werd verteld door een expert dat veren niet slijten. dus ook niet lager worden, als ze op zijn breken ze.
het antwoord weet ik niet, wij hebben ook een 130 (eigelijk 127 uit '84 (hij heet dus Landrover 127 en niet 130 zoals je jouwe))
stijn
het antwoord weet ik niet, wij hebben ook een 130 (eigelijk 127 uit '84 (hij heet dus Landrover 127 en niet 130 zoals je jouwe))
stijn
Kweet niet welke "expert"dat is geweest maar als je as de bumper stops gaan raken net zoals mijn 101 expeditie uitvoering dan denk ik dat veerbladen echt wel slijten!
Groet Henk
Groet Henk
Inderdaad Henk,
Bij regelmatig zware belasting gaan zowel blad als schroefveren doorzakken.
Dennis B.
Bij regelmatig zware belasting gaan zowel blad als schroefveren doorzakken.
Dennis B.
Een typisch gevalletje van metaalMOEHEID.
Ja, in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt slijten blad- en schroefveren inderdaad.
De flexibiliteit (veerkracht) verdwijnt en het ijzer verhard om uiteindelijk bros te worden en te breken.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Ja, in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt slijten blad- en schroefveren inderdaad.
De flexibiliteit (veerkracht) verdwijnt en het ijzer verhard om uiteindelijk bros te worden en te breken.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"