Ik denk dat dat een beetje lastig wordt, ik ben hier met het vliegtuig naartoe gekomen en heb hier een RCC op Spaans kenteken.
Ik wil hem naar Nederland hebben omdat ik in de winter de aandrijflijn een goede revisie wil geven, zodat ik hem volgend Voorjaar weer mee kan nemen en de komende jaren hier een goede auto heb.
Als ik dat hier laat doen weet ik zeker dat ik een vermogen kwijt ben en ik kan het allemaal net zo goed zelf doen, thuis in Nederland heb ik daar alle mogelijkheid voor.
Versnellingsbak is aan een revisie toe, de synchro mesch van de tweede versnelling geeft problemen, de motor wordt wat lui en ik wil hem wat extra vermogen geven, daarnaast alle wiel lagers vervangen en de koppeling vervangen.
Nog wat kleine cosmetische aanpassingen en weer terug naar Spanje.
Dagelijks leven Discovery 4 2015 (zakelijk)
Range rover P38 4.0 SE 2001 (prive mobiel)
On the road 90 2,5TD 1988
1989 3,5 EFI RRC
In Bewerking 1977 101 FC GS (Assie)
Nog te bewerken 1959 series II 88 PU
Discovery 1995 300TDI voor de sloop
109 1977 V8 Verkocht
1990 3,9 EFI RCC (gedemonteerd)
RRS TDV6 (Verkocht)
Ben
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/06/2015 23:41 door Ben leert elke dag van zijn Laro's.