Topdag
Topdag
Beste Prikkers,
Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze topdag. Ondanks het vele geregel en het matige weer, is het een groots succes geweest. Meer dan 140 auto's. Ik ben zeer onder de indruk. Ik heb met groot genoege gezien dat iedereen zich heft vermaakt en de dag is zonder enig probleem verlopen. Een mooi voorbeeld van hoe het ook kan.
Prikkers bedankt en tot ziens op andere evenementen gedurende het jaar. Ook wil ik Berry en Aad bedanken voor de goede samenwerking. Het is erg leuk om jullie allemaal te leren kennen en over de vloer te hebben. Ook het land heeft het uitstekend doorstaan en krijgt het certificaat Land Rover proof.
Adriaan Schmal
Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze topdag. Ondanks het vele geregel en het matige weer, is het een groots succes geweest. Meer dan 140 auto's. Ik ben zeer onder de indruk. Ik heb met groot genoege gezien dat iedereen zich heft vermaakt en de dag is zonder enig probleem verlopen. Een mooi voorbeeld van hoe het ook kan.
Prikkers bedankt en tot ziens op andere evenementen gedurende het jaar. Ook wil ik Berry en Aad bedanken voor de goede samenwerking. Het is erg leuk om jullie allemaal te leren kennen en over de vloer te hebben. Ook het land heeft het uitstekend doorstaan en krijgt het certificaat Land Rover proof.
Adriaan Schmal
Re: Topdag
Adriaan,
Super dat het bij jullie kon , en leuk ff met je gepraat te hebben, het was zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Bert Dijkema
Super dat het bij jullie kon , en leuk ff met je gepraat te hebben, het was zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Bert Dijkema
ook ik wil je graag bedanken.
het was een mooie dag en er was veel te zien.
de kist die ik van je gekocht heb krijgt een mooi plaatsje in mijn bak.
groeten van jasper "goodness gracious" 109 ambu
het was een mooie dag en er was veel te zien.
de kist die ik van je gekocht heb krijgt een mooi plaatsje in mijn bak.
groeten van jasper "goodness gracious" 109 ambu
Hoi Adriaan,
Was een waar genoegen om langs te komen! Succes met je "nieuwe" vooras
Cheers Bowy
Was een waar genoegen om langs te komen! Succes met je "nieuwe" vooras
Cheers Bowy
Adriaan en andere organisatoren,
Hartelijk bedankt voor de geweldige dag, Toos en Ik hebben genoten.
Ik vond het een hele eer dat mijn ambu lekker droog mocht staan.
De hele dag heb ik geen onvertogen woord gehoord, een ieder had het naar zijn/haar zin.
Volgend jaar weer.
Groeten, Victor & Toos
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
Hartelijk bedankt voor de geweldige dag, Toos en Ik hebben genoten.
Ik vond het een hele eer dat mijn ambu lekker droog mocht staan.
De hele dag heb ik geen onvertogen woord gehoord, een ieder had het naar zijn/haar zin.
Volgend jaar weer.
Groeten, Victor & Toos
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
Adriaan,
Natuurlijk jij ook ontzettend bedankt voor de gastvrijheid.
Over het weer hoor je mij niet klagen. Ondanks de wind was dit perfect. Zeker vergeleken met de rest van Nederland. Terug in het zuiden kregen we te horen dat het daar echt noodweer (onweer, hagel, regen) is geweest. Dus ook dat is weer een meevaller!
Nogmaals bedankt en het was zeker een top-dag. Goed om je ook persoonlijk even gesproken te hebben en te kunnen bedanken.
Groet,
Jeroen en Hanneke 90 TD met de Poolse Tatra.
Natuurlijk jij ook ontzettend bedankt voor de gastvrijheid.
Over het weer hoor je mij niet klagen. Ondanks de wind was dit perfect. Zeker vergeleken met de rest van Nederland. Terug in het zuiden kregen we te horen dat het daar echt noodweer (onweer, hagel, regen) is geweest. Dus ook dat is weer een meevaller!
Nogmaals bedankt en het was zeker een top-dag. Goed om je ook persoonlijk even gesproken te hebben en te kunnen bedanken.
Groet,
Jeroen en Hanneke 90 TD met de Poolse Tatra.
Adriaan, bedankt voor de mogelijkheden die jullie geboden hebben. En als je nog hulp met iets nodig hebt als tegenprestatie wil ik het graag horen.
Groet, Hendrik.
Groet, Hendrik.