Prikkers, bedankt

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Aad Koene

Prikkers, bedankt

Bericht door Aad Koene »

Beste Prikkers,

nog een paar minuten en de 2e Prikkersdag is voorgoed om.
Wij zijn inmiddels ook weer in het Zoetermeerse aangeland.

Wederom hebben we het weer geflikt.
Een schitterende Prikkersdag met zon, aangename temperatuur, niet al te veel wind en wederom een overweldigende opkomst.
Een voorzichtige telling leerde dat er meer dan 140 !!!!!! Land Rover`s geweest zijn buiten nog eens een kleine 20tal andere automerken.
Dus zijn dus meer dan 160 auto`s, ruim meer als het dubbele van de 1e Prikkersdag.

Door de dag heen heb ik ook niets anders gezien dan glunderende gezichten en dat doet me goed.

SirMartin maakt er inmiddels een traditie van om verkeerd te rijden dus die krijgt volgend jaar een aangepaste route (een foute dus) in de hoop dat hij dan wel in één keer goed rijdt.

Adriaan heeft laten weten dat hij zeer vereerd was de Prikkers over de vloer gehad te hebben en gaf iedereen een compliment over de manier waarop iedereen zorgde dat alles ook gedurende de dag netjes bleef.
Een klein anekdote is zelfs het vertellen waard: iemand`s hond had zijn behoefte op het gras gedaan en wilde dit keurig netjes opruimen.
Het lukte niet goed om de achtergelaten resten uit het hoge gras te krijgen.
De schep werd er bij gepakt en de gehele graspol werd er met resten en al uit de grond gestoken.
Ik vind dit een pluim waard!!

Goed, al schrijvende is het inmiddels na twaalven en is de 2e Prikkersdag geschiedenis.

Ik ben moe maar zeer voldaan.

Prikkers, BEDANKT ! ! ! !

Zonder jullie was het geen succes geweest.

Tot Prikkers,

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Noud 88

Re: Prikkers, bedankt

Bericht door Noud 88 »

Aad,
Ook de pluim voor jou. 'T was weer grandioos!
Bedankt,

Noud 88
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Het was ook voor ons een erg leuke dag.
Ook ons mooi groen is niet lelijk Opeltje heeft genoten, ondanks dat dit de laatste prikkerdag is dat zij mee mocht en 2 zware LT95's naar huis moest zeulen.
Het streven is om volgend jaar met minimaal 2 Land Rovers te komen, hebben wij dit jaar ook weer goedgemaakt.
O ja Bowy, met de hulp van 3 reserve wielen heb ik de LT95's toch nog zonder hulp uit ons mini vrachtwagentje kunnen krijgen. Hoeft Mariska er toch niet de hele week mee rond te rijden.

Mariska, Dennis B, en het heeel groene Opeltje.
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Nou ik ben inmiddels ook thuis ..3x verdwaalt in de wijk waar ik woon. Ik denk dat ze stiekum de straten verlegt hebben.
Wel viel bijna mijn motorblok eronder vandaan. Wat kwam daar een herrie onder die motorkap vandaan. Of er is een lager goed aan gruzelementen....... of de waterpomp.... of ook een snaar die misschien te los staat. Ik vermoed een snaar. Maar het geluid leek me meer op een lager. Ik heb geen zin meer om daar nu om kwart over 1 nog naar te lijken. Alles is uitgeladen en ik ga naar bed... @!#$ bijna om na die laatste korte nacht van 2 uurtjes.
Morgen weer werken en die laro komt wel als ik er zin in heb.

De rust.... hoop dat ik niet verdwaal met het vinden van mijn bed. Ach anders slaap ik wel op de bank.

Het was leuk vandaag......uhhh gister ;-)

Tot volgend jaar (als de laro weer gefixt is :-p)....

Martin
Aad G

Bericht door Aad G »

Hij was weer toppie Aad.

Hele aanhangwagen vol rommel mee terug.

Vond ook de kofferbakverkoop een zeer geslaagd element.

Volgend jaar 200 ??
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Goed om te horen dat ze er weer uit zijn, dacht dat je ze in de achterbak ging reviceren

Succes ermee!

Cheers Bowy
PeterR

Bericht door PeterR »

Aad en je hele prikteam; ALLE LOF!!

gr

PeterR ('Die Witte' - SIII 109)
Brave Lion

Bericht door Brave Lion »

Aad, bedankt voor het organiseren van deze gezellige dag en natuurlijk ook de mensen die je daarbij geholpen hebben (Berry, Ursula, de fam. Smal, de mensen van de catering, de toiletjuffrouw en uiteraard de sponsors)
Martin, bedankt voor de gevulde koeken, en het was harstikke leuk om kolonne te rijden (het rijdend aanhaken was een eitje).

Tot volgend jaar,
groeten
Jolanda
Marc C

Bericht door Marc C »

Niet al te veel wind Aad??
Ik ben blij dat we in Naarden waren en niet in A'dam een tent hoefden op te bouwen.
Dan waren er zeker een stel vrijwillige prikkers in het luchtruim verdwenen, met tent en al. Verder niets dan lof, alles prima voor elkaar en gezellig met elkaar.
Volgend jaar zijn Renée en ik er zeker weer bij.

Marc C.
Thor

Bericht door Thor »

Aad,

Helemaal geweldig!
De Land Rover familie heeft, met jou voorop, maar mooi eens laten zien waartoe ze in staat is.

Tot de volgende keer
Teun
Nardo LR 110 HPCU

Bericht door Nardo LR 110 HPCU »

Aad,

Ik kan niet anders zeggen dan dat het perfect geregeld was, kortom complimenten !

Nardo
Paul de Haas

Bericht door Paul de Haas »

Aad en de rest van het team,

Marian en ik hebben ons prima vermaakt. Helaas niet kunnen terreinrijden, maar dat is voor een keer ook nog wel te overleven.
Prima geregeld, vrolijke mensen, goede koffie.Volgend jaar zijn we weer van de partij.Lof Lof Lof

Paul de haas en Marian Makelaar
Hans Hoekstra

Bericht door Hans Hoekstra »

Aad en de rest van de organisatie,

Prima dag gehad veel gezien en geleerd, het virus begint nu ben ik bang zeer ongeneeselijk te worden

Thanx.
Groeten Hans Hoekstra "DRIDZE" Discovery 1995

Die toch gaat proberen een grotere veeruitslag dan bowy te krijgen (grapje;-) )
SIII88Ducktarie

Bericht door SIII88Ducktarie »

Ola Organisatieleden en Aad ook natuurlijk,

Moet wel zeggen: Aan zo'n dag kan menige club een puntje zuigen !!.

Prachtige dag geweest.

Bedankt, ook namens mijn vrouw en kinderen die thuis waren,

Arie Hardam
SIII88Ducktarie
Victor Rutten

Bericht door Victor Rutten »

Martin kijk als eerste eens naar de geleiderol van de v-snaar die naar de dynamo gaat, de as hiervan wil wel eens uitslijten en dat geeft een verschrikkelijke herry.

Groet, Victor Rutten

seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
casper

Bericht door casper »

Mooie dag
bedankt allemaal
Heb in de hal bij het' podium' staan wachten '' maar geen prikkersband

mischien volgend jaar met muzikale prikkers ?

groetjes Miranda&Casper
Hillandy110
Discovery rijder

Bericht door Discovery rijder »

Nou, alles is gezegd en ik sluit me er volledig bij aan!!!!

Een super dag die fantastisch is georganiseerd!!!

Groeten, Martijn
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Ah bedankt voor de tip...... ik zat ook een beetje die richting te denken. weet nog niet waar de herrie precies vandaan komt. Was te moe gister.
Eerst de snaar en spanrollen controleren. Motor werd tijdens de terugreis warmer dan normaal. dus of de snaar heeft te veel spelling (wat ie ook heeft) of de pomp is kaduk.

Groet,
Martin
Bert Dijkema

Bericht door Bert Dijkema »

Iedereen bedankt voor deze zeer geslaagde dag, zo zie je maar weer dat een gemeente met een verbod om in Amsterdam te rijden ons niet zomaar uitrangeerd.

Bert
Jan.T

Bericht door Jan.T »

Organisatie bedankt !!!! het was geweldig,
leuke laro's gezien en leuke mensen leren kennen.
volgend jaar zijn we zeker weer van de partij.

groetjes Jan en Jeannette. (serie III 88" diesel '79)
Jeroen 90 TD

Aad, Berry e.a. bedankt!

Bericht door Jeroen 90 TD »

Aad, Berry en iedereen die de dag mogelijk heef gemaakt:

BEDANKT VOOR DE GWELDIGE DAG!

Alles was perfect. Bolletje pijltje was ook geweldig. De Naarden Vesting was "Bezet" door het Laro-leger!

Groeten,
Jeroen en Hanneke 90 TD en Baca (Poolse Tatra) die zich alle drie de hele dag hebben vermaakt!
Plaats reactie