Sue en Leopold op de Film!!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jan G.

Sue en Leopold op de Film!!!

Bericht door Jan G. »

Ik heb vandaag genoten...! Al was het maar dat die dappere Sue daar met Leopold als eerste de waterbak in duikt.

Geluid is niet zo best (door de windvlagen), het beeld is er niet minder om....
[www.syan.nl]

Ik geloof toch nog een redelijk happy end, omdat ik Sue en Leopold later weer rond heb zien rijden.

Groeten,
Jan
Ron 110

Re: Sue en Leopold op de Film!!!

Bericht door Ron 110 »

memorabel stukje film, herbeleef het weer
soort reality tv maar dan op de prikkersdag!

Ron 110
(fttb) Smurf
jo

Bericht door jo »

Sue als je de banden spanning op 1,2 ath hab dan was je er zo doorheen gegaan volgen mij. Die waren op de film erg vol. Je moet het de volgende keer maar eens proberen.

jo fo li
Sue

Bericht door Sue »

Hahahaha, film!!! Hoor je hem breken? Gruwelijk, hahaha!

Jo, dit is een setje leenbanden met binnenbanden en geen reservewiel bij me. Vanavond krijg ik mijn eigen banden en dan zal ik het eens proberen de volgende keer. Want ze staan hier op 3 bar rond om. Maar theoretisch had het moeten lukken. Heb mijzelf betrapt op een aantal kleine foutjes die ik nog anders had kunnen doen.

Jan bedankt. Denk je dat dit filmpje meelbaar is, of kan ik het downloaden naar mijn PC? Gebroken diff heb ik niet zo'n moeite mee, maar met de PC nog iedere dag

Groetjes Sue en Leopold
Marc C

Bericht door Marc C »

Sue, heb je al eens gedacht aan een rol als fotomodel en/of filmactrice?

Marc C
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Sue,

downloaden van het filmpje gaat als volgt:
- cursor op de link plaatsen
- rechter muisknop indrukken
- menukeuze "doel opslaan als.."

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
jo

Bericht door jo »

Leenbanden of niet met binnen banden kan je zelfs tot ½bar gaan je moet alleen ze weer oppompen voor je de weg op gaat en met 100 km over de weg vliegt. Maar mijn ervaring is met 3bar geen grip met 2 bar een beetje met 1,5 goed en met 1,2 zeer goed en dat scheelt ook steekassen. Ik heb wel een paar reserve steekassen voor de achteras in de auto liggen als ik off de road ga. Je moet op veel voorberijd zijn. En hier in de buurt is dat niet erg maar de maasvlakte of naarden is nog altijd verweg. Ook als wij naar belgië of frankrijk gaan liggen ze er in. Het is natuurlijk een gewicht maar dan heb in ook druk op de achteras.

jo fo li
Jan W

Bericht door Jan W »

Steekassen waren daar ook niet zo'n probleem geweest.

Moet nog steeds huiveren als ik denk aan het geluid van diff soep

brrrrrrr

JW
Jan G.

Een Prikkers DVD...?

Bericht door Jan G. »

Aad,

Misschien is het een idee om aan de volgende Prikkers CD ( Volume 2, alle 16 goed! ) uitgifte een Prikkers DVD vol DVD kwaliteit film te doen?

Mijn medewerking heb je, zowel voor film materiaal (prikkersdag 1 en 2) als DVD brand capaciteit.

Groetten,
Jan
Aad Koene

Re: Een Prikkers DVD...?

Bericht door Aad Koene »

Aad,

geen problemen mee, DVD decodeer/codeerprogramma heb ik, dus kom maar op zou ik zeggen.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Jan G.

Bericht door Jan G. »

Goed...!

Wil je hier eigenlijk mee zeggen dat je de Prikkers DVD wil monteren...? Daar heb ik namelijk geen ervaring mee. Als je wil monteren ( en dan bedoel in nu even op film gebied ), dan e-mail maar even je adres. Dan krijg je mijn onbewerkte prikkersdag 1 en 2 materiaal.

Met dupliceren wil ik wel weer helpen. Heb een DVD brander en stapels blanco's.

Jan
"De ambu man"
Victor Rutten

Bericht door Victor Rutten »

Eventueel wil ik ook wel helpen met monteren en het in elkaar draaien van de Master.

Groeten, Victor Rutten

seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
Plaats reactie