als we in dit tempo blijven kijken, halen we het dagpageviewrecord. en over 10 dagen de 600000. reden voor een feestje??
kan even geen koffie meer zien dus wordt het slapen.
Iedereen bedankt voor de dag.
en om te besluiten met de woorden van een wijs man !!! ???? ( uut Gruning)
Vindt het vooral gezellig weer een hoop leuke/bekende en minder bekende gezichten te zien!
Rijden is dan bijzaak...
Vico ( 110 )
10 dagen
Re: 10 dagen
Vico,
Jij ook enorm bedankt, je weet zelf het best hoeveel je hebt bijgedragen aan vandaag. Ik vond het leuk om met jullie koffie te mogen tappen. Volgende keer graag weer
TonyM
[members.ams.chello.nl]
Jij ook enorm bedankt, je weet zelf het best hoeveel je hebt bijgedragen aan vandaag. Ik vond het leuk om met jullie koffie te mogen tappen. Volgende keer graag weer
TonyM
[members.ams.chello.nl]
Tony,
Je koffie was ook ernstig lekker!!!!!!!!!!
En is volgens mij aardig veel gedronken!!!!!
Groeten Martijn (die nog lang niet slaapt vanwege een overdosis cafeïene)
Je koffie was ook ernstig lekker!!!!!!!!!!
En is volgens mij aardig veel gedronken!!!!!
Groeten Martijn (die nog lang niet slaapt vanwege een overdosis cafeïene)
Haha Martijn,
Ook ik heb een aardig shotje cafe gekregen vandaag. De eer van de kwaliteit van de koffie gaat echter geheel naar Vico die door zijn enorm improvisatievermogen (linnen ipv koffiefilter) een geweldige bak koffie wist te presenteren. Hoeveel was het ook al weer, 100 liter??
TonyM
[members.ams.chello.nl]
Ook ik heb een aardig shotje cafe gekregen vandaag. De eer van de kwaliteit van de koffie gaat echter geheel naar Vico die door zijn enorm improvisatievermogen (linnen ipv koffiefilter) een geweldige bak koffie wist te presenteren. Hoeveel was het ook al weer, 100 liter??
TonyM
[members.ams.chello.nl]
Klopt 100 liter koffie en 20 liter thee.
vergeet de berg koeken niet.
Vico ( 110 )
vergeet de berg koeken niet.
Vico ( 110 )