Alle foto's op één cd-rom??
Alle foto's op één cd-rom??
Is het een idee om alle foto's op één cd-rom te zetten???
Wil ik wel aan meewerken of eventueel organiseren!!!
moet ik wel van iedereen alle foto's hebben, het mooiste is alles op groot formaat (kunnen mensen dingen ook af laten drukken van cd-rom)
Bijvoorbeeld door alle foto's die iemand gemaakt heeft op cd-rom te zetten, deze naar mij sturen, maak ik er één grote cd van en stuur ik die op aanvraag weg, krijgen de mensen die een cd-rom met hun foto's naar mij hebben gestuurd hun cd-rom ook weer terug gestuurd!!!
laat maar weten of het een ideetje is???
groeten,
Martijn (die vandaag een hoop geleerd heeft)
Wil ik wel aan meewerken of eventueel organiseren!!!
moet ik wel van iedereen alle foto's hebben, het mooiste is alles op groot formaat (kunnen mensen dingen ook af laten drukken van cd-rom)
Bijvoorbeeld door alle foto's die iemand gemaakt heeft op cd-rom te zetten, deze naar mij sturen, maak ik er één grote cd van en stuur ik die op aanvraag weg, krijgen de mensen die een cd-rom met hun foto's naar mij hebben gestuurd hun cd-rom ook weer terug gestuurd!!!
laat maar weten of het een ideetje is???
groeten,
Martijn (die vandaag een hoop geleerd heeft)
Re: Alle foto's op één cd-rom??
Martijn,
Leuk idee, ik stuur je mijn foto's vast. Je mailbox zal wel snel volkomen.
Het convooi is gefotografeerd vanaf het brugrestaurant op de A4.
Groeten,
Richard Boerland ( Ploertje )
Leuk idee, ik stuur je mijn foto's vast. Je mailbox zal wel snel volkomen.
Het convooi is gefotografeerd vanaf het brugrestaurant op de A4.
Groeten,
Richard Boerland ( Ploertje )
Goed idee,
De foto's op de site zijn sterk gecomprimeerd. ik heb de originelen op mijn schijf. Laat maar weten waar je ze wil hebben.
TonyM
[members.ams.chello.nl]
De foto's op de site zijn sterk gecomprimeerd. ik heb de originelen op mijn schijf. Laat maar weten waar je ze wil hebben.
TonyM
[members.ams.chello.nl]
Geef je adres maar Martijn, dan zet ik ze morgen op CD en stuur ze je op. Uiteraard teken ik ook in voor de totaal CD.
Hoor wel van je.
Groet
Jans
FreeTD4 oto maatje
RRV8 Every inch a La(n)dy
Hoor wel van je.
Groet
Jans
FreeTD4 oto maatje
RRV8 Every inch a La(n)dy
Goed Idee!
Kleine tip: Zet ze wel allemaal in eenzelfde soort van sidgeshow. Anders is het zo'n geklik tussen alle verschillende soorten bestanden.
Groet
Jeroen en Hanneke 90 TD en Baca
Kleine tip: Zet ze wel allemaal in eenzelfde soort van sidgeshow. Anders is het zo'n geklik tussen alle verschillende soorten bestanden.
Groet
Jeroen en Hanneke 90 TD en Baca