Te laat......
Te laat......
......om op de prikkersdag te verschijnen,zijn we dan toch van de kant.
na een paar mislukte pogingen om een LandRover te kopen, ben ik gisterenmiddag gaan kijken naar een 90 TD hardtop,bouwjaar `85.na een halfuurtje onder en over de auto te hebben gekropen werd besloten dat de proefrit vanmiddag plaats zou vinden.ik was meteen verkocht en dat is de auto nu dus ook!!
Ik weet nog niet precies wanneer ik `m krijg want deel III schijnt nog voortvluchtig te zijn.
a.s. zondag ben ik dus net als vorig jaar te herkennen aan een groene c*tr**n b*rl*ng*
Groeten
Thijs
na een paar mislukte pogingen om een LandRover te kopen, ben ik gisterenmiddag gaan kijken naar een 90 TD hardtop,bouwjaar `85.na een halfuurtje onder en over de auto te hebben gekropen werd besloten dat de proefrit vanmiddag plaats zou vinden.ik was meteen verkocht en dat is de auto nu dus ook!!
Ik weet nog niet precies wanneer ik `m krijg want deel III schijnt nog voortvluchtig te zijn.
a.s. zondag ben ik dus net als vorig jaar te herkennen aan een groene c*tr**n b*rl*ng*
Groeten
Thijs
Re: Te laat......
Nou Thijs met de kleur val je niet op.
In ieder geval alvast gefeliciteerd met je aankoop
In ieder geval alvast gefeliciteerd met je aankoop
Te laat klinkt als slecht nieuws, maar volgens mij is het juist heel goed nieuws!
Gefeliciteerd!
(vier jij de prikkersdag gewoon toch nog een keer als je je Turbo eenmaal hebt)
Groet
Kitty & Woody
Gefeliciteerd!
(vier jij de prikkersdag gewoon toch nog een keer als je je Turbo eenmaal hebt)
Groet
Kitty & Woody
Hoi Thijs ,
Beter laat dan nooit !!!!
Gefeliciteerd met je aanwinst, ik heb zeer recent dezelfde stress moeten doormaken, het is een fantastisch gevoel, je eigen LandRover.!!
Veel suc6 ermee en tot zondag.
Groet
Jans
FreeTD4 oto maatje
RRV8 Every inch a La(n)dy
Beter laat dan nooit !!!!
Gefeliciteerd met je aanwinst, ik heb zeer recent dezelfde stress moeten doormaken, het is een fantastisch gevoel, je eigen LandRover.!!
Veel suc6 ermee en tot zondag.
Groet
Jans
FreeTD4 oto maatje
RRV8 Every inch a La(n)dy
Kan je voor aanstaande zondag niet een stel groene platen krijgen???
moet je toch kunnen regelen bij zo'n bedrijf??
Welkom bij de club
grt tijn
moet je toch kunnen regelen bij zo'n bedrijf??
Welkom bij de club
grt tijn
Tijn,
op zondag mag je niet met groene platen rijden.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
op zondag mag je niet met groene platen rijden.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Hoi Thijs,
Gefeliciteerd en welkom bij de club. Mooi zijn ze hè!
Heb je geen foto gemaakt van je auto? Kun je hem vast overal mee naar toe nemen, en heb je hem toch een beetje bij je. Heb ik ook gedaan, nog voor dat we hem gekocht hadden en als desktop afbeelding gebruikt. Kon ik vast wennen. Heb veel naar mijn beeldscherm gestaard.(heb gelukkig een kantoor alleen en dus zag niemand het) Wij zijn nu helemaal lijp van die auto ( hebben hem pas een maand maar behandelen hem als een kind) Zeg zelfs gedag als ik naar hem toeloop. Nooit gedacht dat het landrover virus me zo hard zou treffen. Maar 't bevalt prima.
Dus nogmaals gefeliciteerd en geniet ze.
Ireen en Richard en Ploert)
Gefeliciteerd en welkom bij de club. Mooi zijn ze hè!
Heb je geen foto gemaakt van je auto? Kun je hem vast overal mee naar toe nemen, en heb je hem toch een beetje bij je. Heb ik ook gedaan, nog voor dat we hem gekocht hadden en als desktop afbeelding gebruikt. Kon ik vast wennen. Heb veel naar mijn beeldscherm gestaard.(heb gelukkig een kantoor alleen en dus zag niemand het) Wij zijn nu helemaal lijp van die auto ( hebben hem pas een maand maar behandelen hem als een kind) Zeg zelfs gedag als ik naar hem toeloop. Nooit gedacht dat het landrover virus me zo hard zou treffen. Maar 't bevalt prima.
Dus nogmaals gefeliciteerd en geniet ze.
Ireen en Richard en Ploert)