Beetje vreemd, plak elke keer op dezelfde manier de foto's erin.... maar lukt maar één keer....
Oke.... dan een goede beschrijving....
3x ons pupje van 11 maand en ruim 85 kilo en 1x mijn pupje van 13 jaar oud met een lief snorrent 8 cylindertje onder de kap.
Groeten, Martijn
Raarrrrrrrrrrrr foto's
Re: Raarrrrrrrrrrrr foto's
Martijn,
Wat waarschijnlijk jouw probleem is, is het gebruik van hoofd- en kleine letters. Voor Windows (en volgens mij ook voor de Mac) maakt het weinig uit, maar helaas de WWW-servers draaien op UNIX en dat denkt daar heel anders over. In dat geval is laro.JPG een heel ander bestand dan laro.jpg.
groet
Marc
Wat waarschijnlijk jouw probleem is, is het gebruik van hoofd- en kleine letters. Voor Windows (en volgens mij ook voor de Mac) maakt het weinig uit, maar helaas de WWW-servers draaien op UNIX en dat denkt daar heel anders over. In dat geval is laro.JPG een heel ander bestand dan laro.jpg.
groet
Marc
Er zit geen helaas aan unix-servers als er meer op winblows zou draaien zou 90% van het internet brak bereikbaar zijn daarom wordt unix gebruikt 
GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]

GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Het "helaas" was ook niet bedoeld voor de werking van UNIX.
Mocht dat zo zijn opgevat dan hierbij mijn wel gemeende excuses aan de bedenkers en bouwers hiervan.
Groet,
Marc
Mocht dat zo zijn opgevat dan hierbij mijn wel gemeende excuses aan de bedenkers en bouwers hiervan.
Groet,
Marc
Haha unix is gewoon goed maar heeft ook zijn gebreken hoor
Maar voor web/mail/ftp is het perfect.
Groet,
Martijn
Maar voor web/mail/ftp is het perfect.
Groet,
Martijn