Twijfel

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Dirty Diel (voorheen naamloos)

Twijfel

Bericht door Dirty Diel (voorheen naamloos) »

Toen de prikkerdag in Amsterdam gehouden zou worden heb ik na heel veel gepieker toch maar besloten om naar de LRCH-dag te gaan, i.v.m. de vele kilometers. Maar nu gaan ze ineens naar Naarden was het toch?

Kan ik weer opnieuw beginnen met wikken en wegen!

Ik kom er niet uit wat te doen, het lijkt me allebei enorm!!!!!!

Weet iemand een doorslaggevende reden?
jo

Re: Twijfel

Bericht door jo »

Ik kan niet komen (moet werken) maar als ja dan. De lrch is file rijden en groepjes vrienden onder elkaar (groepjes) Bij de prikkers is het een grote groep iedereen wil met iedereen praten (gaat niet te veel) maar dat is de reden dat ik naar de prikkers was gegaan. Is toch ver rijden vanuit Limburg. En informatie over de auto's matrialen en hoe en waarom wat is gedaan is bij de prikkers van zelf sprekent bij de lrch is het soms geheimzinnig want jij jou wel eens een betere of mooiere maken als die van hun. Voor mij geen twijfel.

jo fo li
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Diel,

beslissingen neem je zelf, wij kunnen je slechts adviseren en argumenten aandragen.

Mijn advies: kom naar de Prikkersdag
Mijn argument: wordt maar één keer per jaar gehouden
Mijn reden: omdat het een gezellige en ongeregelde bende is

Sterkte,

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Dirty Diel

Bericht door Dirty Diel »

Als het waar is wat Jo zegt (en wie twijfeld daar aan) dan is de keuze snel gemaakt. Dus bij deze dan maar, tot de 21ste.
Berry Weijers

Bericht door Berry Weijers »

En als je niet kunt kiezen ga je 's-ochtends lekker naar de LRCH en zien we je 's-middags in Naarden!

Als je als eerste voor de poort staat bij de LRCH heb je ook nog kans dat je geen filerijden hebt.

Uiteraard mis je wel het kolonnerijden op deze manier maar je kan niet alles hebben of je moet op tijd aansluiten in de kolonne uit het Zuiden.

Groeten,

Berry Weijers
beheerder Landrover.startpagina.nl
jo

Bericht door jo »

Och hij kan toch in de kolone rijden als ze naar huis gaan, dat is nog niet afgesproken wel het gaan. Ben benieuwt wie dag doet.

jo fo li
Plaats reactie