he mensen,
ik heb nu 1 jaar mijn def 90td uit 1988 en over 3 maanden loopt mijn huidige verzekering af (delta lloyd)
aangezien ik 92euro/maand betaal aan wa-premie ben ik opzoek naar een goedkopere verzekering.
ik heb 7 jaar mijn rijbewijs en welgeteld 1 schadevrij jaar opgebouwd.
wie kan mij advies geven over een goede verzekering
ik heb al gekeken op www.independer.nl
en daar kwam ohra naar voren als meest voordelige met ongeveer 50 euro/maand voor wa-premie
alvast bedankt voor jullie reacties.
mazzel michiel
hannibal 90 td 1988
Verzekering Def 90
Re: Verzekering Def 90
ff zoeken, ik denk dat alle verzekeringen hier al volledig zijn doorgezaagd.
[www.wiggersgroep.nl]
wordt het meest genoemd maar hoeft niet de beste te zijn
ik vindt 92 euro per maand ook wel erg veel
Jan Schober, die tevreden is bij wiggers
[www.wiggersgroep.nl]
wordt het meest genoemd maar hoeft niet de beste te zijn
ik vindt 92 euro per maand ook wel erg veel
Jan Schober, die tevreden is bij wiggers
Re: Verzekering Def 90
Ik heb mijn 90 TD uit 1988 sinds twee weken ook bij Wiggers verzekerd. Ze zijn niet de aller goedkoopste, maar bij hun is de wagen in ieder geval ook in het terrein verzekerd.
Bovendien hebben deze mensen mijn inziens ook zeker verstand van het merk Land-Rover en zijn de bijzonder behulpzaam. Voor deze extra diensten betaal ik graag een paar euro per maand extra. Wat het me precies gaat kosten weet ik nog niet. Ik wacht op de excacte offerte.
Groeten,
Jeroen 90 TD
Bovendien hebben deze mensen mijn inziens ook zeker verstand van het merk Land-Rover en zijn de bijzonder behulpzaam. Voor deze extra diensten betaal ik graag een paar euro per maand extra. Wat het me precies gaat kosten weet ik nog niet. Ik wacht op de excacte offerte.
Groeten,
Jeroen 90 TD