Kisten defender 90
Kisten defender 90
Wie o Wie weet een adresje in NL waar ik op maat gemaakte kisten kan laten maken voor achter in mijn Defender 90?? Om allerlei dingen in op te bergen.
Ik krijg de 90 pas in mei, maar ben me al aan het orienteren hoe ik hem zo praktisch mogelijk kan inrichten. Dus ook links naar homepages zijn welkom.
Groeten
Monique
Ik krijg de 90 pas in mei, maar ben me al aan het orienteren hoe ik hem zo praktisch mogelijk kan inrichten. Dus ook links naar homepages zijn welkom.
Groeten
Monique
Re: Kisten defender 90
Joh dat kun je toch zelf wel maken?
Je gaat defender rijden, dus ik ga er van uit dat je handig met gereedschap bent ha ha ha.
Wat voor soort kisten had je in gedachten? en waar zou je ze willen?
Je gaat defender rijden, dus ik ga er van uit dat je handig met gereedschap bent ha ha ha.
Wat voor soort kisten had je in gedachten? en waar zou je ze willen?
Kijk eens bij [www.british4x4.nl] onder accesoires staan er bergkisten.
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
Monique, en anderen die ook kisten willen.
Laat ik nu meubelmaker zijn van beroep, kisten maken is voor mij dus geen probleem. In ieder materiaal en afmeting. Misschien kan ik dus iets voor je betekenen. Je kan me natuurlijk even mailen, deHaasMakelaar@hetnet.nl.
Tevens heb ik een website waar het een en ander is te vinden. www.meubelmakerijpauldehaas.nl
Groetjes Paul 06-53325404
Laat ik nu meubelmaker zijn van beroep, kisten maken is voor mij dus geen probleem. In ieder materiaal en afmeting. Misschien kan ik dus iets voor je betekenen. Je kan me natuurlijk even mailen, deHaasMakelaar@hetnet.nl.
Tevens heb ik een website waar het een en ander is te vinden. www.meubelmakerijpauldehaas.nl
Groetjes Paul 06-53325404
Ola Monique,
Informeer eens bij La Gomera.
Grote Alu-kisten zonder deksel.Zagen er goed uit.
Ff bij zoeken auteur La Gomera invullen en je heb hem zo.
Anders maakt [home.filternet.nl]
ze wel op maat voor je.
Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
Informeer eens bij La Gomera.
Grote Alu-kisten zonder deksel.Zagen er goed uit.
Ff bij zoeken auteur La Gomera invullen en je heb hem zo.
Anders maakt [home.filternet.nl]
ze wel op maat voor je.
Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
E.T. Coevorden levert kisten en zelfs complete wanden tot volledige zelfbouwkeukens in zwarte kunststof PE plaat. Dit kan naar eigen ontwerp in de auto worden gelast.
Kleppen, laatjes, deuren alles schijnt mogelijk te zijn.
En het is absuluut krasvast, waterdicht en waterbestendig.
Kleppen, laatjes, deuren alles schijnt mogelijk te zijn.
En het is absuluut krasvast, waterdicht en waterbestendig.
Deze meubelmaker rijdt zelf Land rover en experimenteerd regelmatig met aan-
wendbaarheid van ruimte!
wendbaarheid van ruimte!
iedere willekeurigelegerdump bij je in de buurt
michiel
90 td hannibal
michiel
90 td hannibal
Hoi Marcel,
ik zat eigenlijk met dezelfde vraag en had eigenlijk voor mezelf al de keus gemaakt voor de twee laadbakkisten die aangeboden worden op de genoemde site, dus een afsluitbare kist voorin en een kist met lade achterin. Maar toen ik je posting over dit onderwerp las werd ik nieuwsgierig naar de oplossing die jij voor ogen hebt. Ik heb echter wel een aantal criteria waar aan moet worden voldaan. Ten eerste wil ik sowieso een (of twee) lade(s) achterin. Jaren geleden had ik een soes met een eigengemaakt ladesysteem en dat werkte perfekt, ongeacht de lading was mijn gereedschap altijd voorhanden.Ten tweede staat bij mij achter de bestuurdersstoel een tweede accu, die moet hierin verwerkt worden. Ten derde moet het geheel zeer stevig zijn, het komt n.l. nogal eens voor dat er zwaar materieel in mijn defender vervoerd moet worden.
Zo, da`s een heel verhaal, en nu ben ik eigenlijk benieuwd naar de oplossing die jij voor ogen hebt of mischien reeds in je eigen wagen gerealiseerd hebt.
Met vriendelijke groeten,
Peter 90 Td5 "Rocky"
ik zat eigenlijk met dezelfde vraag en had eigenlijk voor mezelf al de keus gemaakt voor de twee laadbakkisten die aangeboden worden op de genoemde site, dus een afsluitbare kist voorin en een kist met lade achterin. Maar toen ik je posting over dit onderwerp las werd ik nieuwsgierig naar de oplossing die jij voor ogen hebt. Ik heb echter wel een aantal criteria waar aan moet worden voldaan. Ten eerste wil ik sowieso een (of twee) lade(s) achterin. Jaren geleden had ik een soes met een eigengemaakt ladesysteem en dat werkte perfekt, ongeacht de lading was mijn gereedschap altijd voorhanden.Ten tweede staat bij mij achter de bestuurdersstoel een tweede accu, die moet hierin verwerkt worden. Ten derde moet het geheel zeer stevig zijn, het komt n.l. nogal eens voor dat er zwaar materieel in mijn defender vervoerd moet worden.
Zo, da`s een heel verhaal, en nu ben ik eigenlijk benieuwd naar de oplossing die jij voor ogen hebt of mischien reeds in je eigen wagen gerealiseerd hebt.
Met vriendelijke groeten,
Peter 90 Td5 "Rocky"
Peter,
Onze defender wordt op dit moment nog gemaakt en we verwachten hem zo rond eind mei!!!
Ben een beetje aan het rondkijken want wil toch niet alle spullen los achter in de auto gooien, vandaar deze mail.
Je hoort het wel als ik iets op het oog heb.
groeten
Monique
Onze defender wordt op dit moment nog gemaakt en we verwachten hem zo rond eind mei!!!
Ben een beetje aan het rondkijken want wil toch niet alle spullen los achter in de auto gooien, vandaar deze mail.
Je hoort het wel als ik iets op het oog heb.
groeten
Monique