Nog 18 nachtjes

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
johan88lw

Nog 18 nachtjes

Bericht door johan88lw »

Heb de lightweight al gewassen, nieuwe olie, schep en bijl klaar voor achterop, colonne verlichting klaar, kinderen alvast op de achterbank..... en nu maar wachten

(oja dit weekend ga ik nog ff met schoonmoeder en de rest naar de ardennen, met japans apparaat (quad) door heuvels crossen en beligische bieren uitproberen.

groet johan en Timber
Dave

Re: Nog 18 nachtjes

Bericht door Dave »

Kon ik dat ook maar zeggen.....en nu maar wachten. Maar dat zit er helaas niet in. Moet nog de hele aandrijving tussen motor en assen opnieuw inbouwen. Maar eerst nog even wachten op een nieuw versnellingsbakhuis. Gelukkig gaat deze morgen al op de post. :-)

Groeten,

Dave Frencken.
Danny van Leeuwen

Bericht door Danny van Leeuwen »

Zo, staat-ie daarom in de Seringenstraat voor de deur

Sterkte,
Danny.
Dave

Bericht door Dave »

Ja. Daarom staat hij er al enkele weken voor de deur.:-( Maar ik ga hem nog zeker afkrijgen.

Groeten,

Dave
Danny van Leeuwen

Bericht door Danny van Leeuwen »

Fleurt de buurt in elk geval wat op.....
Guido Batens

Bericht door Guido Batens »

Helaas ben ik er dit jaat weer niet bij..
En was toch ook wel erg ver rijden..... 440 km op een dag in mijn laro..

Maar goed. Ik hoop er de volgende keer wel bij te zijn..

Groet,

Guido
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Guido,

als Land Rover fanaat zou je dat toch met plezier moeten doen, toch??

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
SeriousIIa

Bericht door SeriousIIa »

Ik wel hoor Aad!!

Maar ik moet wel zeggen dat 440 km is nog te doen maar als prikkerdag bijv op de maasvlakte gehouden zou worden dan wordt het mij net even te gortig 320 km heen en terug... (640!!! km) oftewel 7 uur reistijd + 6 uur terreinrijden is meer dan 13 uur achter het stuur en dat gaat mij net te ver.......

Cheers Bowy die erg blij is dat het in Amsterdam is!
jan w

Bericht door jan w »

Je mag wel bij mij op het grasveldje kamperen hoor dat is 30 minuten van de maasblubber.

Nou niet allemaal tegelijk mijn grasveldje is maar 4x3:+

JW
Guido Batens

Bericht door Guido Batens »

Vanzelfsprekend, Ik zou ook al op zaterdag in de richting van Amsterdam kunnen gaan en er een weekendje van maken.

Maar buiten het afstand probleem ben ik ook verhinderd op de prikkersdag....

Volgende keer beter, want het wordt nu toch wel eens tijd dat ik wat gezichten leer kennen bij al die namen op het prikbord.

Maar voor iedereen die wel gaat: een geweldige dag en veel plezier toegewenst...

Groet,

Guido
Remco Vegting

Bericht door Remco Vegting »

Henry V8 is gisteren door de APK gekomen... nu nog even een lierbumper met lier erop, alle lampen weer aansluiten, de auto opruimen, diffguard op het achterdiff... etcetcetcetcetc

en dan is ie klaar voor de prikkersdag

Groetjes,

Remco
www.henryv8.tk
Aad G

Bericht door Aad G »

kijk da`s mannetaal
discovery rijder

Bericht door discovery rijder »

Ja ja....

Heb er vreselijk zin in!!!!

Beetje jammer dat pas begin april de verhogingsveren en andere schokbrekers eronder komen......

Maar inmiddels zit de 27 mc goed gemonteerd

Ook gaan begin april pas de andere carberateurs eronder....

Maar je....

Hij rijdt en kan dus in ieder geval mee!!!!

Groeten, Martijn
(die alvast de batterijen aan het opladen is van zijn fototoestel, op zoek is naar een mega thermoskan, de laadruimte aan het leeghalen is voor een paar dozen koeken)
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Oh.. ik heb ook net motor olie gehaald, olie filter had ik nog 3 van... versnellingsbak olie. Dus komende week eens olie vervangen. En ik ga zo eens wat belgisch bier halen :-) ben er een echte fan van.... geen kattepis pils.

quad ze,
Martin
Tinus

Bericht door Tinus »

Hmmm... moet de distributieriem en spanner nog gaan vervangen want komend weekend wordt de ankerplaat voor de lier gemaakt en komt de stuurstangbeschermer misschien ook af dusssss... voordat de lier en de beschermer erop komen de distributieriem maar vervangen, dan hoef ik alles erna niet meer nog een X af te halen.

Tinus "90" 2,5D
Plaats reactie