Smoelenboek: Kitty en Woody
Smoelenboek: Kitty en Woody
Hoi Kitty en Woody,
adeldom verplicht (geloof ik); kunnen we binnenkort een presentatie van jullie in het smoelenboek verwachten? (foto erbij)
Bob Nonnekens
adeldom verplicht (geloof ik); kunnen we binnenkort een presentatie van jullie in het smoelenboek verwachten? (foto erbij)
Bob Nonnekens
Re: Smoelenboek: Kitty en Woody
..ben ik al een poosje van plan, maar d'r komt steeds wat tussen (jaja, slap excuus, ik weet het). Maar het gaat gebeuren. Echt. (waarschijnlijk moet ik wel Aad om hulp vragen bij die foto, want daar snap ik echt niks van.
Groet
Hoi Kitty,
Gewoon de foto separaat naar Berry Weijers toesturen, gaat veel makkelijker.
Groetjes,
Ron.
"Blue Sky"
Hee Martin,
Heb je je mail al gelezen?
Neem d'r maar een dagje vrij voor.
Heb je je mail al gelezen?
Neem d'r maar een dagje vrij voor.
Nee helaas geen tijd voor de mail.... vrije dag ..net motorolie en versnellingsbakolie gehaald.. doorgesproken hoe ik mijn badkamer douche ga bouwen. Zo evne langs de bouwmarkt materiaal reserveren.... dan biertje drinken...dan uit eten en uiteindelijk naar de bios.... en daarna snel naar bed want moet morgen op training in Turnhout Belgie ... maar ik mag met de Defender 90 td5. Gelukkig niet met de lightweight.
Later,
Martin
Later,
Martin
Leuke vrije dag!
Wil je nog wat tips voor het bouwen van een badkamer? Wij hebben d'r ook eentje gemaakt in een slaapkamer. Mag 'm best komen testen
Wil je nog wat tips voor het bouwen van een badkamer? Wij hebben d'r ook eentje gemaakt in een slaapkamer. Mag 'm best komen testen