Afgebroken sleutel
Afgebroken sleutel
Tja das nou ff jamer
deur open van de passagiers kant met sleutel een stomme beweging en helaas KNAK afgebroken sleuten
Gelukkig niet de bestuurders kant maar goed best wel knap vervelend en lastig
Iemand een tip om het achter gebleven stukje sleutel er uit te krijgen of moet ik een nieuw slot ????
Iris
Nipper90
4Bessie
deur open van de passagiers kant met sleutel een stomme beweging en helaas KNAK afgebroken sleuten
Gelukkig niet de bestuurders kant maar goed best wel knap vervelend en lastig
Iemand een tip om het achter gebleven stukje sleutel er uit te krijgen of moet ik een nieuw slot ????
Iris
Nipper90
4Bessie
Re: Afgebroken sleutel
hoi iris.
slot uit de deur en daarna met een beetje beleid proberen om het cilindertje eruit te halen dan kun je vanaf de andere zijde het stukje er met iets duns er weer uit duwen, goed opletten dat alle stiftjes en veertjes blijven zitten als je het geheel uiteen neemt.
groet mario
slot uit de deur en daarna met een beetje beleid proberen om het cilindertje eruit te halen dan kun je vanaf de andere zijde het stukje er met iets duns er weer uit duwen, goed opletten dat alle stiftjes en veertjes blijven zitten als je het geheel uiteen neemt.
groet mario
Hoi Iris,
Probeer het eens met een sterke magneet, wil soms prima.
Bert
Probeer het eens met een sterke magneet, wil soms prima.
Bert
Als je een vaste hand hebt en het uiteinde van de gebroken sleutel nog zichtbaar is, kun je het ook met een dotje 10-secondenlijm proberen. Let uiteraard wel op dat je geen lijm in het slot smeert.
Dan weet je zeker dat je een nieuw slot moet ...
Succes en groet
Teun
Dan weet je zeker dat je een nieuw slot moet ...
Succes en groet
Teun
Als er een klein puntje uit steekt met een heel klein punttangetje,een nagelschaartje(kost je wel het schaartje) proberen
veel geduld en succes
Groeten Theo kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
veel geduld en succes
Groeten Theo kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Gewoon het cylindertje er uit halen en op de kamer (keuken) tafel leggen. Het veertje dan om de cylinder zit er afhalen dan het stukje sleutel er uit halen . De nieuwe sleutel er in de veer er om en kijken of de instel delen niet verplaats zijn ander verplatsen (passend maken) en weer in elkaar zetten. en weer in het slot plaatsen. Zo kun je ook nieuwe sloten aanpassen aan oude sleutels.
jo fo li
jo fo li
voor de mensen die hierop reageerden: juliie hebben dit dus ook gehad!?!? wat een klein wereldje 
Ongekend!!!!
Jullie gaan mij vast nog veel leren!
groet;
DennisM

Ongekend!!!!

Jullie gaan mij vast nog veel leren!
groet;
DennisM
De mijne is niet afgebroken maar ik heb twee sloten zo vermaakt dat ik maar 1 sleutel nodig heb.
jo fo li
jo fo li
ach verschillende keren ook sleutels waar je spontaan een stuk van zoek ben.
Een keer 1½ dag lopen zoeken naar een bedrijf dat ze kon(wilde) maken.
Zelf de dealer wist/kon niet helpen eigenwijs gewoon wat zaken langs men kon ze wel bestellen eerst betalen ging in ieder geval meer dan een week duren.
op een gegeven moment sleutelzaak gevonden die ze op voorraad heeft
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Een keer 1½ dag lopen zoeken naar een bedrijf dat ze kon(wilde) maken.
Zelf de dealer wist/kon niet helpen eigenwijs gewoon wat zaken langs men kon ze wel bestellen eerst betalen ging in ieder geval meer dan een week duren.
op een gegeven moment sleutelzaak gevonden die ze op voorraad heeft
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael