Beste mede prikkers.
Eind Mei gaan we met twee Land Rovers en een aanhanger naar de overkant. Niet alleen om te genieten van de mooie zaken van Schotland (natuur, routes en natuurlijk Whisky) maar ook om op de terugweg inkopen te doen van spullen die eigenlijk niet toe te sturen zijn. Zelf nemen we twee nieuwe gegalvaniseerde chassis mee en een nieuw opgebouwde versnellingsbak. En er is nog ruimte over op de trailer. Wie heeft er belang bij dergelijke grote delen?
88? chassis zwart: ca. 1120 euro
88? chassis gegalvaniseerd : ca. 1290 euro
109? chassis gegalvaniseerd: ca. 1870 euro
LT77 5-bak met inruilbak: 675 euro,
zonder inruilbak: 1020 euro.
Kijk voor meer prijzen en/of mogelijkheden op de site van Paddock. (www.paddockspares.com)
De prijzen zijn incl. BTW en een bijdrage in de transportkosten afhalen te Utrecht.
Wie er serieuze interesse heeft moet dit me ook rechtstreeks mailen ( hendrik@swane.nl ) omdat de ervaring leert dat niet alle opmerkingen die hieronder geplaatst worden niet altijd 100% uitkomen???
Groet, Hendrik.
Nieuwe chassis en versnellingsbakken
Re: Nieuwe chassis en versnellingsbakken
doe je tussendoor ook nog een gezamelijke bestelling? ik heb nog twee kale deurtopjes nodig. en nog wat kleinere dingetjes.
Jan Schober
Jan Schober
Wanneer je op een goed adres komt voor veren voor m'n disco en dit kan mee, (en uit ) ga ik dit overwegen.
welk(e) bedrijf(en) ga je bezoeken, en staan ze op internet?
RoLandrover
welk(e) bedrijf(en) ga je bezoeken, en staan ze op internet?
RoLandrover
Er gaat binnenkort in ieder geval weer een normale bestelling de deur uit. De komende week begin ik weer aan een nieuw opknapproject (een 109 Series II) en pak ik een lopend verhaal weer op (80" Series I) dus ik heb weer delen genoeg nodig.
Ik schat dat ik volgende week weer een oproep op de pagina zal doen.
Wat de veren betreft, kijk even bij Paddock op de site of ze daar hebben wat je wil. (Ze hebben in de blauwe veren van Bearmach)
Groet, Hendrik.
Ik schat dat ik volgende week weer een oproep op de pagina zal doen.
Wat de veren betreft, kijk even bij Paddock op de site of ze daar hebben wat je wil. (Ze hebben in de blauwe veren van Bearmach)
Groet, Hendrik.