zondag
Modderdoop ?
Hallo Paul,
Zit met smart te wachten op het verlossende woord van RB dat ik zaterdag mijn 109 kan ophalen. In dat geval wil ik hem graag zondagmiddag een voorzichtige modderdoop geven op de Maasvlakte.
De groenten,
Ron.
Re: Modderdoop ?
Ron, Maasvlakte is voor mij wel erg ver rijden.Zoek meer iets in almere of daarboven.
Re: Modderdoop ?
Paul,
Die disco van mij moet ook nog z'n doop hebben, nou ja ik in ieder geval
lijkt mij wel wat moet wel uit drachten komen, kan ik in ieder geval een stukje van de route naar Amsterdam verkennen.
Er zijn wel prikkers die in de buurt van Almere rijden misschien melden die zich nog even.
Hans Hoekstra Disco 95 (noname).
Die disco van mij moet ook nog z'n doop hebben, nou ja ik in ieder geval
lijkt mij wel wat moet wel uit drachten komen, kan ik in ieder geval een stukje van de route naar Amsterdam verkennen.
Er zijn wel prikkers die in de buurt van Almere rijden misschien melden die zich nog even.
Hans Hoekstra Disco 95 (noname).
Re: zondag
oke
zondag 12.00 bij of tegenover de esso
ik denk dat het "grondepot"wederom niet toegankeijk is ivm de nattigheid
we zien wel
willem
zondag 12.00 bij of tegenover de esso
ik denk dat het "grondepot"wederom niet toegankeijk is ivm de nattigheid
we zien wel
willem
Hallo, a.s. Zondag ben ik helaas verhindert.
Volgende keer beter he!
Gr Maurice Le Cameleon
Volgende keer beter he!
Gr Maurice Le Cameleon
Ik denk dat ik deze X wel kom, vertrek tussen 1200 en 1300 bij de Esso?
Tinus "90" 2,5D
Tinus "90" 2,5D
ik weet nog niet of ik zondag kan, en inderdaad! het gronddepot Trekweg is er nog niet veel beter op geworden.
grt. Rien
grt. Rien
Hou er rekenig mee dat het gronddepot aan de Trekweg elke laatste zondag van de maand, officeel ter beschikking staat voor de vereniging "4x4 rijders van Almere".
Waarvan alleen de voorzitter uit Almere blijkt te komen!!
Waarvan alleen de voorzitter uit Almere blijkt te komen!!
Valt toch wel mee !!!!
Met wat lieren en een extra accu zijn we allemaal weer los gekomen.
Maar het rijden op het eerste veld bij de pomp is ook niet verkeerd en het geeft veel minder troep aan de Laro.
Ik weet niet of ik er Zondag bij ben, want Frank neemt Darwin mee naar Amsterdam en de 109 is nog niet klaar, hoewel de vooras is klaar en de motor heeft even gelopen. ( zonder koeling )
Grt Henk LW 88----Pick-Up 109 S III
Met wat lieren en een extra accu zijn we allemaal weer los gekomen.
Maar het rijden op het eerste veld bij de pomp is ook niet verkeerd en het geeft veel minder troep aan de Laro.
Ik weet niet of ik er Zondag bij ben, want Frank neemt Darwin mee naar Amsterdam en de 109 is nog niet klaar, hoewel de vooras is klaar en de motor heeft even gelopen. ( zonder koeling )
Grt Henk LW 88----Pick-Up 109 S III
En de voorzitter is waarschijnlijk dus ook gemeenteraadslid??
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
De ingang aan de zijkant is altijd open!
En nee de voorzitter zit niet in de gemeenteraad, doet wel werk voor de gemeente.
Hij heeft een vergunning gekregen om het terrein voor 10 jaar (nog 7 te gaan) 1 maal in de maand te gebruiken.
Hij leent deze dagen ook nog wel eens uit aan andere verenigingen oa Offroad challange.
En nee de voorzitter zit niet in de gemeenteraad, doet wel werk voor de gemeente.
Hij heeft een vergunning gekregen om het terrein voor 10 jaar (nog 7 te gaan) 1 maal in de maand te gebruiken.
Hij leent deze dagen ook nog wel eens uit aan andere verenigingen oa Offroad challange.