verlichting
verlichting
Ik zit met een probleempje
ben bezig met een santana uit begin 70 jaren van deze is de dashboard verlichtingl
kapot ( lampjes) deze kan ik nergens meer krijgen wie weet waar ik ze kan bestellen. ik heb nodig 12 volt 3 a 5 watt schroef vitting ( oude fiets lampjes model)
BVD maarten
ben bezig met een santana uit begin 70 jaren van deze is de dashboard verlichtingl
kapot ( lampjes) deze kan ik nergens meer krijgen wie weet waar ik ze kan bestellen. ik heb nodig 12 volt 3 a 5 watt schroef vitting ( oude fiets lampjes model)
BVD maarten
Re: verlichting
12volt fietsverlichting lijkt me stug.
GetVisual in Amerfoort 033-4893000 doet veel in Santana's mischien heeft hij nog wat lampjes.
Chris
GetVisual in Amerfoort 033-4893000 doet veel in Santana's mischien heeft hij nog wat lampjes.
Chris
Ik heb ze laatst ook nodig gehad, waren alleen 2 watt.
Heb ze gewoon gehaald bij een betere automaterialen handel.
Geen Breezan!
Frans Bonnes
Heb ze gewoon gehaald bij een betere automaterialen handel.
Geen Breezan!
Frans Bonnes
Heuts in Limburg, ook van Kappel, en TC in Eindhoven, Panningen en meer plaatsen en er zijn nog meer bedrijven die dat kunnen leveren.
jo fo li
jo fo li
Electronica zaken die ook bouwpaketten verkopen, hebben allerlei lampjes fittingen en schakelaars.
Johan
Johan
hoi
ik heb een fietsenzaak en zal morgen voor je kijken of ik iets in de oude doos hb liggen maar ben bang van niet want een fiets is 6 volt,je kunt me altijd ff bellen zodat ik het niet vergeet.
groeten edjelaro(06-24430102)
ik heb een fietsenzaak en zal morgen voor je kijken of ik iets in de oude doos hb liggen maar ben bang van niet want een fiets is 6 volt,je kunt me altijd ff bellen zodat ik het niet vergeet.
groeten edjelaro(06-24430102)
Kan je ook krijgen met een Led.
Gaat je lampje bijna langer mee als de Landrover
Gaat je lampje bijna langer mee als de Landrover
Jo, zowel Heuts als Van Kappel als TC hebben die schroeflampjes niet, hoor. Daar heb je toch echt een electronicazaak voor nodig. Heb ze zelf bij Conrad besteld (en dan nog 24 volt ook ).
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Uit eidelijk heb ik ze gevonden in amersfoor bij Getvisuel deze heeft ze op voorraad liggen maar ook hier worden ze schaars.
allemaal bedankt voor jullie reaktie's
bvd maarten.
allemaal bedankt voor jullie reaktie's
bvd maarten.