WAARSCHUWING voor de Lammert Brink.
WAARSCHUWING voor de Lammert Brink.
Hoi Allemaal,
Heb lang gewacht met dit bericht. Maar moet het toch even kwijt.
Er zit op markplaats iemand die o.a. landrovers te koop aanbied voor niet teveel. En dan vraagt om aanbetaling en dan nooit zijn afspraken nakomt! Ik ben inmiddels zelf verwikkeld geraakt in een incasso procedure, Maar wil graag voorkomen dat andere prikkers ditzelfde overkomt.
Zijn naam is:
Lammert Brink
Naam en woonplaats kloppen heb ik inmiddels gecheckt. Alleen daar mijn geld helaas nog niet mee terug......
Cheers Bowy die ontzettend baalt!
Heb lang gewacht met dit bericht. Maar moet het toch even kwijt.
Er zit op markplaats iemand die o.a. landrovers te koop aanbied voor niet teveel. En dan vraagt om aanbetaling en dan nooit zijn afspraken nakomt! Ik ben inmiddels zelf verwikkeld geraakt in een incasso procedure, Maar wil graag voorkomen dat andere prikkers ditzelfde overkomt.
Zijn naam is:
Lammert Brink
Naam en woonplaats kloppen heb ik inmiddels gecheckt. Alleen daar mijn geld helaas nog niet mee terug......
Cheers Bowy die ontzettend baalt!
Re: WAARSCHUWING voor de Lammert Brink.
K*t man! is dit nog steeds die 110 waar we het over hadden??(lang geleden)
Ik denk dat je niet te lang moet wachten met dit soort berichten, wij zijn een grote, maar redelijk hechte groep vrienden met elkaar, dit zijn toch dingen die ons allemaal aan gaan!
Ik denk dat je niet te lang moet wachten met dit soort berichten, wij zijn een grote, maar redelijk hechte groep vrienden met elkaar, dit zijn toch dingen die ons allemaal aan gaan!
jep helaas wel Ron, het loopt al te lang....
Word er gewoon weg geweldadig van maar dat lost helaas ook niets op maar veroorzaakt nog meer heibel......
Cheers Bowy
Word er gewoon weg geweldadig van maar dat lost helaas ook niets op maar veroorzaakt nog meer heibel......
Cheers Bowy
Was ook wel erg goedkoop (lees duurkoop) iets voor breekijzer?
'k zie je zaterdag!
'k zie je zaterdag!
Lullig Bowy, helaas kun je niet iedereen vertrouwen.
Misschien maar een prikkersdagje organiseren (alleen lang rijden om te laten zien dat we hem door hebben
)
Ik zie je zondag.
gr Eric (misschien mijn naam veranderen zonder de 110 !! )
Misschien maar een prikkersdagje organiseren (alleen lang rijden om te laten zien dat we hem door hebben

Ik zie je zondag.
gr Eric (misschien mijn naam veranderen zonder de 110 !! )
Niet lang wachten met dit soort berichten !!
Als je merkt dat er wat niet klopt in transacties op deze paginas, zou ik direct de boosdoener met naam en toenaam hier noemen.
Voorkomt dat andere prikkers ook nog eens de boot ingaan !!
Aanpakken die z*kken
Groet
Jans
RRV8 Every inch a La(n)dy
FreeTD4 oto maatje
Als je merkt dat er wat niet klopt in transacties op deze paginas, zou ik direct de boosdoener met naam en toenaam hier noemen.
Voorkomt dat andere prikkers ook nog eens de boot ingaan !!
Aanpakken die z*kken
Groet
Jans
RRV8 Every inch a La(n)dy
FreeTD4 oto maatje
Laten we hopen dat dit bij 1 oplichting blijft. Maar hou de ogen ff open voor dit soort praktijken in de omgeving Arnhem. Ik heb eigenlijk het vermoeden dat Bowy niet de enige is die door deze Lammert is gedupeert. Als iemand z´n verdachte adv. ziet op marktplaats ofzo, meldt het dan op het forum.
Groetjes Marc 90 (die weet waar Lammert huis woont, ehm wagen das)
Groetjes Marc 90 (die weet waar Lammert huis woont, ehm wagen das)
Anders "prikken" we even langs met een paar prikkers
willem
willem
Das lullig voor je bowy, maar helaas niet veel aan te doen. Als je hem had gekent had je hem voor de rechter kunnen slepen.
Gr Bryan
Gr Bryan
Ik Prik mee!!
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Op mij kan je rekenen. Maar het blijft Kl*ten
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Op mij kan je rekenen. Maar het blijft Kl*ten
Ondanks dat ik er ook wel voorstander van ben om deze Lammert een paar opvoedende tikjes te geven is dat natuurlijk niet de weg om te zorgen dat Bowy z´n centen terugkrijgt. Lammert is een woonwagenbewoner en denk dat het juist averechts werkt.
Laten we hopen dat de officiele weg die Bowy gaat bewandelen succes heeft. Daarna kunnen we altijd nog die woonwagen van z´n plek trekken!
Groetjes Marc 90
Laten we hopen dat de officiele weg die Bowy gaat bewandelen succes heeft. Daarna kunnen we altijd nog die woonwagen van z´n plek trekken!
Groetjes Marc 90
duiven zutphen.... ehhmm.. eefde tegenwoordig
is maar een klein stukkie, dus als er geprikt moet worden, ik ben best prikkelbaar.
janzzen

janzzen
die lammert woond niet meer in duiven die woond nu in eden op het kamp in duiven zijn nieuwe bewooners
Dat is ook niet zo gek na zoveel jaar, het bericht stamt uit 2004 ...
Hier kan maar beter een 'slotje' op!
Gerard
Hier kan maar beter een 'slotje' op!
Gerard
Ik denk dat de waarschuwing gewoon kan blijven staan en dat er dus geen slotje op hoeft, misschien heeft lammert z'n leven gebeterd .....maar die kans lijkt me klein.
gr.
Jan Aart
gr.
Jan Aart