Vraagje!!
Re: Vraagje!!
Zeker weten, gewoon gedeelte dat je gaat lassen goed schoenslijpen met een haakse slijper en lassen maar, nadeel is wel dat dat gedeelte dus niet meer gegalvaniseerd is.
Bert
Bert
Moet kunnen bron [www.nil.nl].
oppassen voor Metaaldampkoorts
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
oppassen voor Metaaldampkoorts
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
hoi 3s
ja waarom niet? zorg wel dat de te lassen delen schoon zijn daarmee bedoel ik al het gegalvaniseerde er af slijpen/schuren je zal het geheel wel moeten verven daarna omdat het op de las gaat roesten eerst zinklak daarna aflakken
groet mario
ja waarom niet? zorg wel dat de te lassen delen schoon zijn daarmee bedoel ik al het gegalvaniseerde er af slijpen/schuren je zal het geheel wel moeten verven daarna omdat het op de las gaat roesten eerst zinklak daarna aflakken
groet mario
inderdaad de dampen van het galv zijn uiterst schadelijk als ze vrijkomen bij het lassen hoofd opzij is het advies.
groet mario
groet mario
Hee 3s, maar je weet dus nu wel dat het geen stomme vraag was
Cheers Bowy
ps ben je klaar voor de 21ste?
Cheers Bowy
ps ben je klaar voor de 21ste?
Pssst
ik heb geleerd dat er geen domme vragen zijn !!!!!
Maar wel domme antwoorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groet
ik heb geleerd dat er geen domme vragen zijn !!!!!
Maar wel domme antwoorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groet
idd maar 3s en ik kennen elkaar al langer dan vandaag hoor en hij begrijpt wel wat ik bedoel.
Cheers BOwy die af en toe wel domme dingen doet
Cheers BOwy die af en toe wel domme dingen doet
Neee joh, ik ben nooit klaar!
Nog even wat aan m'n schutbord duwen en het voorruitframpje aanpassen ( S2 naar S3 ) dan kan ik er weer "gewoon" mee rijden. Dat moet toch wel lukken voor de 21 ste..
Nog even wat aan m'n schutbord duwen en het voorruitframpje aanpassen ( S2 naar S3 ) dan kan ik er weer "gewoon" mee rijden. Dat moet toch wel lukken voor de 21 ste..
Ja lassen kan... wel eerst schoonslijpen. Nadeel dan is dat de galvanische laag is beschadigd ..dus het spul roest. Of schilderen of opnieuw galvaniseren.
Verder wel uitkijken met de ruiten als je gaat lassen, als het te heet wordt kan het een ruit kosten.
Groet,
Martin
Verder wel uitkijken met de ruiten als je gaat lassen, als het te heet wordt kan het een ruit kosten.
Groet,
Martin
haha ken dat ben ook nog lang niet klaar....
Maar mooi dan zie ik je de 21ste...
Heb nog steeds een aandrijfasje voor je liggen....
Cheers Bowy
Maar mooi dan zie ik je de 21ste...
Heb nog steeds een aandrijfasje voor je liggen....
Cheers Bowy
Het ruitje staat er nog naast, dus dat komt wel goed. Verder wordt het zaakje netjes zwart geverft dus ook dat lijkt geen problemen op te leveren.
-3s.
-3s.
Let wel op dat het frame niet vervormt onder het lassen, anders zijn je ruitjes niet kapot, maar passen ook niet. Kan je het frame met klemmen ergens op vast zetten zodat alle delen in één vlak blijven liggen?
Groet,
John
Groet,
John