Tips Off-road zuidelijk Europa
Tips Off-road zuidelijk Europa
Wie weet waar de mooiste onverharde wegen/passen zijn in het zuiden van Europa ??
We willen deze zomer daar met de onze nieuwe Defender naar toe rijden. Beetje camperen, zonnetje erbij, helemaal goed.
Zit aan Italie/Frankrijkrijk te denken, maar dat kan nog veranderen......
Alle tips zijn welkom
Groeten Monique
We willen deze zomer daar met de onze nieuwe Defender naar toe rijden. Beetje camperen, zonnetje erbij, helemaal goed.
Zit aan Italie/Frankrijkrijk te denken, maar dat kan nog veranderen......
Alle tips zijn welkom
Groeten Monique
Re: Tips Off-road zuidelijk Europa
Hoi Monique
ik weet nog een leuk terrein in de buurt van Dijon mocht je interesse hebben geef je me een mail en ik zoek het ff voor je uit ik heb het nu niet bij de hand
Groetjes Berry van D CHlandy
ik weet nog een leuk terrein in de buurt van Dijon mocht je interesse hebben geef je me een mail en ik zoek het ff voor je uit ik heb het nu niet bij de hand
Groetjes Berry van D CHlandy
Pas van Hannibal ? frankrijk, italie', zwitserland. schijnt erg mooi te zijn, en als beauty helemaal klaar is tegen die tijd dan ga ik zelf ook.
Groeten Kees the beast without beauty
Groeten Kees the beast without beauty
Monique,
Jaren geleden las ik iets over muilezelpaden op de grens tussen Frankrijk en Italië, ik herinner mij dat het stuk indruk op mij gemaakt heeft.
Misschien helpt het om contact te zoeken met een LR club in de Valle d'Aosta, in Italië. Startpagina, Landrovers, kan je wel aan de internet adressen helpen. (In de Valle d'Aosta is Frans de voertaal)
Probeer anders Quattroruote, een Italiaans autoblad. Van hen heb ik b.v. een video over terreinrijden, misschien weten zij wat de mogelijkheden zijn.
Groet en succes,
John
Jaren geleden las ik iets over muilezelpaden op de grens tussen Frankrijk en Italië, ik herinner mij dat het stuk indruk op mij gemaakt heeft.
Misschien helpt het om contact te zoeken met een LR club in de Valle d'Aosta, in Italië. Startpagina, Landrovers, kan je wel aan de internet adressen helpen. (In de Valle d'Aosta is Frans de voertaal)
Probeer anders Quattroruote, een Italiaans autoblad. Van hen heb ik b.v. een video over terreinrijden, misschien weten zij wat de mogelijkheden zijn.
Groet en succes,
John
dag monique, een maat van mij heeft een camping in portugal, hij rijd zelf range rover en is bezig met wat ritten uit te zetten bij hem in de buurt. ik ben een paar weken terug met hem op pad geweest en het was er echt geweldig. er is nog veel onverhard in portugal en op weg daar naar toe. stuur hem eens een mailtje om te vragen hoe of wat op: campismo@campismo-o-tamanco.com . misschien reageerd hij zelf ook nog wel hij komt namelijk ook wel eens op dit prikbord.
aart
aart
Hoi Monique,
Ik ga zelf dit jaar via Italie (Ancona) met de boot naar Griekenland. In het noorden (richting grens Albanie) valt er goed off road te rijden en vrij te kamperen. Wel veel stof happen, maar goed. Er zijn redelijke kaarten en (duitse) boeken te koop welke redelijk de weg wijzen. Voor de rest is het wat pionieren.
groet,
Gert-Jan
LR110 trektorro
Ik ga zelf dit jaar via Italie (Ancona) met de boot naar Griekenland. In het noorden (richting grens Albanie) valt er goed off road te rijden en vrij te kamperen. Wel veel stof happen, maar goed. Er zijn redelijke kaarten en (duitse) boeken te koop welke redelijk de weg wijzen. Voor de rest is het wat pionieren.
groet,
Gert-Jan
LR110 trektorro
Ik weet dat Etienne Richter en Remco Haxe een paar keer naar de Dorgdogne geweest zijn om een terrein in orde te maken (60ha.) heb je interesse krijg je zijn email adres van me off list.
Ruud
Ruud