Waterbak
Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Serious IIa

Waterbak
  • Citeer
  • Bericht door Serious IIa »

Vanavond even mijn versnellingsbak eronder weggetrokken......

Heb hem eronder vandaan en leg hem op de werkbank om een beetje schoon te maken. en leg hem onderste boven.

Ineens zie ik water uit het ventilatie gaatje lopen, en realiseer me dat dat toch niet de bedoeling kan zijn......

Dus hem weer recht gelegd en geprobeerd de olie af te tappen (hoofdbak) tot mijn verbazing kwam er slechts 1 liter bruin roestwater uit en geen druppel olie......... (vaag wat hoe kan de olie er nou uitlopen en het water niet.... ) in ieder geval bak denk ik totalloss , tussenbak nog wel olie dus morgen aan het knutselen en hopelijk 's avonds weer rijden in Serious

Cheers Bowy

ps moraal van het verhaal nog vaker olie controleren..... (voor het laatst gedaan in oktober....) en niet teveel gaan zwemmen

pps ook op de verlanglijst staan nu , bakventilatie punten verder omhoog brengen...

foxhunters Anton

Re: Waterbak
  • Citeer
  • Bericht door foxhunters Anton »

Je vertelde de oplossing zelf al.

als je de bak omdraaid loopt er water uit. Dus je bak is boven lek.
    water is zwaarder als olie. Je olie drijft naar boven als er water inloopt.
    je bent aan het zwemmen geweest. Tja.....

Anton

En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.

foxhunters Anton

• Citeer

Hier rijd niks meer fatsoenlijk. De ninty een lekke kop of zo en de 110 in de kreukels.

Wel dom dat Eric zijn 110 hier op de oprit heeft gezet terwijl hij op wintersport gaat.

Anton Gna,Gna....

Aad Koene

• Citeer
  • Bericht door Aad Koene »

Zoals de Engelsen zelf al zeggen over een Land Rover:

You cann`t keep the water out
    And you cann`t keep the oil in!!

Aad Koene,
    LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
    LR S1 86" LHD Pick-Up "Prik-Up"

Marc (A)

• Citeer
  • Bericht door Marc (A) »

Doe je wel voorzichting, het staat zo slordig drie defecte defenders op de oprit, Waar moet je mee beginnen? Of is Marjan nu haar auto kwijt?

foxhunters Anton

• Citeer

vandaag maar is het spatbord verwijderen. Frondje verwijderen en de distributie van de 110 loshalen. Voor de zoveelste keer is de spie op het distributietandwiel versleten en zijn inspuiting en kleplichting variabel geworden. Deze keer hield het maar 10.000 km stand.
    Het geluid klinkt als of je een kist met schroeven, bouten en spijkers heen en weer schut.niet gezond dus.

Anton

Serious IIa

• Citeer

En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.En dan maken we hem stuk. En dan maken we hem weer heel.

hahahahhaahahhahahahahahahha sleutel ze ook vandaag!

Cheers Bowy

ps jammer dat Jorrit op het moment geen internet heeft anders had hij zeker een leuke aanvulling

foxhunters Anton

• Citeer

Ha, Jorrit heeft een sleutel verbod, geld aan de landrover spanderen verbod, geld aan carport uitgeven verbod. En zo meer.

Ka praat alleen over badkamertje verbouwen , Keuken verbouwen. Vloertje leggen.

Doe dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat. dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat. Doe dit. Doe dat. dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat. dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat.Doe dit. Doe dat.

Arme Jongen, wat zal er van hem overblijven.

Aad Koene

• Citeer

Nestdrang???

Aad Koene,

Aad G

• Citeer
  • Bericht door Aad G »

dat wordt binnenkort een middenstoelje

Aad Koene

• Citeer

en een klein Land Rovertje

Aad Koene,

Serious IIa

• Citeer

Nee Annabel verkopen of er een RR bijkopen...... volgens mij wordt het die RR hij had het daar laatst al over, maar ja toen begon Ka weer over die badkamer, keuken, zolder, vloer, tegels, kozijnen, voordeur etc, etc!

Cheers Bowy

jorrit

• Citeer
  • Bericht door jorrit »

Pasop af en toe lees ik nog mee en over 4 weken heb ik zelf weer internet!

Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi RHD hardtop "Annabel"
    [members.home.nl]

Serious IIa

• Citeer

haha, dan kunnen we dus nog 4 weken zonder jou commentaar over jou praten...

Cheers BOwy die echt binnenkort jou nieuwe huisje komt bewonderen

Jorrit

• Citeer
  • Bericht door Jorrit »

niet echt dus

Plaats reactie