geluid in je bak?
geluid in je bak?
ben net bezig geweest met het instaleren van een auto radio in mijn 109 ambulance. en nu vroeg ik mij af waar luisterd de gemiddelde laro rijder naar?
ik zelf ben van mening dat AC/DC goed tot zijn recht komt en bij de Ramones is het ook erg lekker rijden en meezingen. (is een laro wel goed genoeg geisoleerd voor geluid dat van binnen naar buiten gaat?) zo niet dan kijken de mensen niet naar mijn auto maar zijn ze aan het zoeken naar die verstopte geluidsbron.
ik zelf ben van mening dat AC/DC goed tot zijn recht komt en bij de Ramones is het ook erg lekker rijden en meezingen. (is een laro wel goed genoeg geisoleerd voor geluid dat van binnen naar buiten gaat?) zo niet dan kijken de mensen niet naar mijn auto maar zijn ze aan het zoeken naar die verstopte geluidsbron.
Re: geluid in je bak?
als ik er een radio in zou hebben (komt nog) komt er het volgende uit de speakers:
Underworld
Chemical Brothers
Prodigy
Left Field
Fat Boy Slim
de rustige muziek is voor in de huiskamer, het moet nl wel hoorbaar zijn tussen al het motorgeronk
grtz,
Yuri
SIII 109D
Underworld
Chemical Brothers
Prodigy
Left Field
Fat Boy Slim
de rustige muziek is voor in de huiskamer, het moet nl wel hoorbaar zijn tussen al het motorgeronk

grtz,
Yuri
SIII 109D
Kijk uit met het hard zetten van je radio.
Er is een redelijke kans dat er dingen gaan resoneren die normaal niet resoneren en dus los komen met alle gevolgen van dien
Kijk normaliter rij je ca 80 en dan rammelt er wel wat. Zou je dan 140 gaan rijden is er kans dat je resonantie in je resonering krijgt, reken maar uit.
Met als gevolg dat je je muziek niet meer hoort en er dus..... nou ja alle gekheid.
Zet lekker je eigen muziek op (liefst een beetje stevige rock als het aan mij ligt)
Als je hem lekker hard zet en in een softtoppie rijd, als ik, dan heb je kans dat medeweggebruikers je toch wat vreemd aankijken....
Sing along contest
Jan Willem en de Karaoke Rover
Zo koffie is op en ik ga weer wat verkopen
Er is een redelijke kans dat er dingen gaan resoneren die normaal niet resoneren en dus los komen met alle gevolgen van dien
Kijk normaliter rij je ca 80 en dan rammelt er wel wat. Zou je dan 140 gaan rijden is er kans dat je resonantie in je resonering krijgt, reken maar uit.
Met als gevolg dat je je muziek niet meer hoort en er dus..... nou ja alle gekheid.
Zet lekker je eigen muziek op (liefst een beetje stevige rock als het aan mij ligt)
Als je hem lekker hard zet en in een softtoppie rijd, als ik, dan heb je kans dat medeweggebruikers je toch wat vreemd aankijken....
Sing along contest
Jan Willem en de Karaoke Rover
Zo koffie is op en ik ga weer wat verkopen
heavy metal
lijkt mij het meest geschikt.
hard vet en veul gitaar.
groetjes arjan 999 stukjes SIII 109 1980
lijkt mij het meest geschikt.
hard vet en veul gitaar.
groetjes arjan 999 stukjes SIII 109 1980
Hoi Jasper,
Zonder twijfel, AC/DC met Bon Scott on vocals....'' wanna tell you a story ´bout a woman I know....´´.
Goed weekend
De Icelandrover
Zonder twijfel, AC/DC met Bon Scott on vocals....'' wanna tell you a story ´bout a woman I know....´´.
Goed weekend
De Icelandrover
idd waar ik wel op moet letten is dat ik de voet bak er niet uit trap met het mee head bangen op whole lot o rosie
a whole lot corrosie... 
dan krijg je je voetenbake er wel uit.
Yuri
SIII 109D

dan krijg je je voetenbake er wel uit.

Yuri
SIII 109D
Hoi Jan,
Proud Mary mag je hier alleen draaien als je 38'' of grotere banden hebt.
Groeten van de Icelandrover
Proud Mary mag je hier alleen draaien als je 38'' of grotere banden hebt.
Groeten van de Icelandrover
Volgens mij kan alles in een LaRo, als je je geluid maar hard genoeg zet.
Heb er net 2 wooferboxen in gezet, haha, geen gezicht, veel te hoog Golf GTI-gehalte, maar een geluidje... prachtig, bijna net zo mooi als het geluid van de diesel zelf
Heb er net 2 wooferboxen in gezet, haha, geen gezicht, veel te hoog Golf GTI-gehalte, maar een geluidje... prachtig, bijna net zo mooi als het geluid van de diesel zelf
persoonlijk vind ik dat Rammstein het ook wel lekker doet.
hoewel dat for those about to rock wat aan de stevige kant kan zijn...
hoewel dat for those about to rock wat aan de stevige kant kan zijn...
wayne hancock ( en nou geen flauwe grapjes) wat mij betreft. maar even wat anders kan ik jou ook verwachten op het volgende ambulancetreffen. wanneer weet ik nog niet en waar eigenlijk ook nog niet maar dat het er komt is wel zeker,kijk voor foto's van het laatste treffen maar op victor rutten zijn sight.
aart
aart
als ik weet wanneer het is en ik heb op die datum geen jongeren die ik moet bezig houden dan ben ik zeker van plan om te gaan.
Heeeeeee..... eindelijk, ik ben niet alleen
zie berichtje van mij verderop ik deze thread.
Yuri
SIII 109D
zie berichtje van mij verderop ik deze thread.
Yuri
SIII 109D
ik wist wel dat er wat mis met me was. ik ken bijna geen mens (in mijn leeftijds catagorie) die mijn muziek leuk vind.
mijn idee over de standaard muziek-smaak-verloop van gemiddelde nederlander:
0-4 jaar papa's mama's opa's en oma's die liedjes zingen
4-8 jaar K3 en aanverwante
8-14 jaar boybands en andere zoetsappige meuk
14-18 jaar Dance of R&B (en dan bedoel ik natuurlijk niet Rithem en Blues, die kindertjes weten niet eens wat dat is)
18-50 jaar Pop/(Hard-)Rock en natuurlijk NL-talig
50+ Klassiek
uitvaart: het liedje waar je het hardst op megebleert hebt
ik kan er soms een jaartje of twee naast zitten maar er zijn maar weinigen die hier echt vanaf wijken
maar waar is de Reggae, Drum and Base, Dub, Experimentele shit en alles wat daar tussenin zit.
nou zijn er bij LaRo rijders natuurlijk toch al een paar hersencelletjes lichtelijk afwijkend dus op muziek gebied (hopelijk) ook.
ik ben zelf een slachtoffer van het welbekende Lowlands festival en heb ook daar gezocht naar lotgenoten met de zoekterm LANDROVER + ZELFDE MUZIEK SMAAK.
ik heb op het parkeerterrein (60.000 bezoekers dus misschien 20.000 auto's)
helaas maar een handjevol LaRo's gezien.
wel 4 mooi meiden in een hele mooie SII 88" met zebra print en PTO lier... echte liefhebbers dacht ik dus... ff aangesproken maar ze wisten niet eens dat ze in een LandRover reden dus dat was ook als hopeloos.
zou het ooit nog goed komen...
(...met mij)
Yuri
SIII 109D
mijn idee over de standaard muziek-smaak-verloop van gemiddelde nederlander:
0-4 jaar papa's mama's opa's en oma's die liedjes zingen
4-8 jaar K3 en aanverwante
8-14 jaar boybands en andere zoetsappige meuk
14-18 jaar Dance of R&B (en dan bedoel ik natuurlijk niet Rithem en Blues, die kindertjes weten niet eens wat dat is)
18-50 jaar Pop/(Hard-)Rock en natuurlijk NL-talig
50+ Klassiek
uitvaart: het liedje waar je het hardst op megebleert hebt
ik kan er soms een jaartje of twee naast zitten maar er zijn maar weinigen die hier echt vanaf wijken
maar waar is de Reggae, Drum and Base, Dub, Experimentele shit en alles wat daar tussenin zit.
nou zijn er bij LaRo rijders natuurlijk toch al een paar hersencelletjes lichtelijk afwijkend dus op muziek gebied (hopelijk) ook.
ik ben zelf een slachtoffer van het welbekende Lowlands festival en heb ook daar gezocht naar lotgenoten met de zoekterm LANDROVER + ZELFDE MUZIEK SMAAK.
ik heb op het parkeerterrein (60.000 bezoekers dus misschien 20.000 auto's)
helaas maar een handjevol LaRo's gezien.
wel 4 mooi meiden in een hele mooie SII 88" met zebra print en PTO lier... echte liefhebbers dacht ik dus... ff aangesproken maar ze wisten niet eens dat ze in een LandRover reden dus dat was ook als hopeloos.
zou het ooit nog goed komen...

Yuri
SIII 109D
Hmmz ik ben gek op reggae Bob Marley UB40 .
Verder lekker stevig slipknot, sepultura, SOAD korn, nirvana en vele andere (geen wanabee rockstars)
En af en toe john lennon, ik heb echt een hekel aan R & B brrrr.
Wie weet ga ik ook naar lowlands, liever eigenlijk naar dynamo maar dat gaat vast weer niet door das elk jaar geneuzel.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Verder lekker stevig slipknot, sepultura, SOAD korn, nirvana en vele andere (geen wanabee rockstars)
En af en toe john lennon, ik heb echt een hekel aan R & B brrrr.
Wie weet ga ik ook naar lowlands, liever eigenlijk naar dynamo maar dat gaat vast weer niet door das elk jaar geneuzel.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Jasper ,
Ik ga helemaal met je mee wat de Ramones betreft super !!
Jovink klinkt ook goed
verder hou ik het bij U2 , Manic Street Preachers, J. Hiatt, ach eigenlijk vind ik heel veel leuk..
Hans Discovery '95
Ik ga helemaal met je mee wat de Ramones betreft super !!
Jovink klinkt ook goed
verder hou ik het bij U2 , Manic Street Preachers, J. Hiatt, ach eigenlijk vind ik heel veel leuk..
Hans Discovery '95
nou nu de keuze van mij
nirvana
guns & roses
normaal
boh foi toch
rem
metalica
rammstein
guano apes
creed
led zeppelin
deep purple
black sabbath
nirvana
guns & roses
normaal
boh foi toch
rem
metalica
rammstein
guano apes
creed
led zeppelin
deep purple
black sabbath
Als je er maar lekker op los kunt.
Als je er maar lekker op mee ken blêru
Als je er maar lekker op kunt feesten
Als je er maar lekker naar kunt luisteren
Als je er maar lekker op kunt touren
Als je er maar lekker op kunt knarren
Van alles wat dus behalve de Crooswijk meuk (of woont hij nou in fijnaart)
Dat soort shit hoeft niet van mij
Jan W
Als je er maar lekker op mee ken blêru
Als je er maar lekker op kunt feesten
Als je er maar lekker naar kunt luisteren
Als je er maar lekker op kunt touren
Als je er maar lekker op kunt knarren
Van alles wat dus behalve de Crooswijk meuk (of woont hij nou in fijnaart)
Dat soort shit hoeft niet van mij
Jan W
meno
nog een paar namen aan toe gevoegd en de cd kan gebrand worden
u2
herman brood
sex pistols
en natuurlijk frans bauwer (geintje)
iemand de video clip van die hobit uit noorwegen gezien die world idols heeft gewonnen.
hier in komt een landrover SIII 109 en een nieuw model landrover in voor.
dus ook wel een beetje landrover muziek.
groetjes arjan 999 stukjes 109 1980 benziene
die wel van stevige gitaar houdt
maar de beatels ook heel mooi vind.
nog een paar namen aan toe gevoegd en de cd kan gebrand worden
u2
herman brood
sex pistols
en natuurlijk frans bauwer (geintje)
iemand de video clip van die hobit uit noorwegen gezien die world idols heeft gewonnen.
hier in komt een landrover SIII 109 en een nieuw model landrover in voor.
dus ook wel een beetje landrover muziek.
groetjes arjan 999 stukjes 109 1980 benziene
die wel van stevige gitaar houdt
maar de beatels ook heel mooi vind.
Tori Amos
Met op gepaste afstand:
E.L.O.
BAP
Marillion (nog met Fish)
Ina Deter band
En vele anderen.
Dennis B.
Met op gepaste afstand:
E.L.O.
BAP
Marillion (nog met Fish)
Ina Deter band
En vele anderen.
Dennis B.
...En ik maar denken dat ik de enige jongerenwerker ben die in zo'n ding rijdt...
Maarre; dat jullie die muziek nog horen boven de rijgeluiden... Of rijden jullie standaard met 60 om een mooie gladde asfaltweg en met hardtop ?

Maarre; dat jullie die muziek nog horen boven de rijgeluiden... Of rijden jullie standaard met 60 om een mooie gladde asfaltweg en met hardtop ?
De combinatie van een Pioneer radio/cd speler en twee JBL boxen zijn bij mij voldoende om Tori ook bij 100 km/h te kunnen horen in de S3.
Dennis B.
Dennis B.
Ola Jasper,
in m'n 88 hardtop zitten 2 panelen met diverse speakers, in de console boven mijn hoofd zit een MP3speler.
En qua herrie ben ik een beetje blijven hangen bij YELLO, PINKFLLOYD, CRANBERRIES, PROPAGANDA.
verder KAISERS ORCHESTRA, DJ TIESTO, K3, Atomic Kittens, en Jessica.
En laten we het over die ene CD van mijn vrouw het maar niet hebben :+
Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
in m'n 88 hardtop zitten 2 panelen met diverse speakers, in de console boven mijn hoofd zit een MP3speler.
En qua herrie ben ik een beetje blijven hangen bij YELLO, PINKFLLOYD, CRANBERRIES, PROPAGANDA.
verder KAISERS ORCHESTRA, DJ TIESTO, K3, Atomic Kittens, en Jessica.
En laten we het over die ene CD van mijn vrouw het maar niet hebben :+
Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
Bij mij staan de radio`s altijd vastgeroest op 10FM.
Veel gouwe ouwe en een beetje hedendaags om niet helemaal achterop te raken.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" LHD Pick-Up "Prik-Up"
Veel gouwe ouwe en een beetje hedendaags om niet helemaal achterop te raken.
Aad Koene,
haha maar jij hebt ook geen "echte" ,modderbanden..... Hoewel met mijn subwoofer kan ik de bas gewoon nog voelen met 100
Cheers Bowy geen jongerenwerker......
ps Jorrit is ook jongerenwerker dus er zijn er meer dan je denkt
Cheers Bowy geen jongerenwerker......
ps Jorrit is ook jongerenwerker dus er zijn er meer dan je denkt
Nee er zijn er nog meer, ik verdien mijn centen om de auto op de weg te houden ook als (jongere) jongerenwerker.
Greetz, Maarten
Re: Techno
Kijk, jou lijstje ziet er weer goed uit... vooral:
UNDERWORLD: one of the absolute best bands that have ever existed in the worlds hirstory of music. en natuurlijk:
THE CHEMICAL BROTHERS zou je toch ook eens moeten besluisteren. als je bij een concert van deze jongens stil kan blijven staan is er echt sprake van niet geringe hersenbeschadiging. die gasten zijn in staat om je hele LaRo in resonantie te brengen net als dat instrumens van Guust Flater
onze lijstjes komen beter met elkaar overeen Stijn... wat nou generatie kloof
oh wacht, vergeten we toch ook Neerlands trots Junkie XL !!! die maakt al vele jaren bere goeie muziek.
grtz,
Yuri
SIII 109D the wanna be BOOM-CAR
er zou toch een behoorlijke audio set achterin zo'n 109 passen en op 24V zit je natuurlijk ook al best gunstig. het moet alleen wel vocht bestendig zijn
UNDERWORLD: one of the absolute best bands that have ever existed in the worlds hirstory of music. en natuurlijk:
THE CHEMICAL BROTHERS zou je toch ook eens moeten besluisteren. als je bij een concert van deze jongens stil kan blijven staan is er echt sprake van niet geringe hersenbeschadiging. die gasten zijn in staat om je hele LaRo in resonantie te brengen net als dat instrumens van Guust Flater
onze lijstjes komen beter met elkaar overeen Stijn... wat nou generatie kloof
oh wacht, vergeten we toch ook Neerlands trots Junkie XL !!! die maakt al vele jaren bere goeie muziek.
grtz,
Yuri
SIII 109D the wanna be BOOM-CAR
er zou toch een behoorlijke audio set achterin zo'n 109 passen en op 24V zit je natuurlijk ook al best gunstig. het moet alleen wel vocht bestendig zijn
Ik heb er helemaal niets in.
Ik moet zelf zingen, nu heeft daar gelukkig niemand last van, kom toch niet boven het geluid van mijn LaRo uit
Frans
Ik moet zelf zingen, nu heeft daar gelukkig niemand last van, kom toch niet boven het geluid van mijn LaRo uit
Frans
CD 4 wordt een muziek CD
Eerst prikker cd3 en dan gaan we voor de top laro allertijden???
JW
JW
Re: CD 4 wordt een muziek CD
Vind ik een HEEL goed idee !!! B-) B-) B-)
grtz,
Yuri
SIII 109D
grtz,
Yuri
SIII 109D
Ligt klaar op de IDEEËNplank.
Eerst CD3 maar eens vol krijgen, maar dat gaat wel lukken.
Aad Koene,
Eerst CD3 maar eens vol krijgen, maar dat gaat wel lukken.
Aad Koene,
Jasper,
ACDC inderdaad maar knal er ook eens iets van Ministry of Tool in als je echt wil freaken. Ik ben mijn serie 3 109 aan het opbouwen over een maand of twee is ie klaar en dan moet er toch wel 1000 watt in komen (nee geen 0 teveel)...
Ik weet alleen nog niet hoe ik dit het best aan kan pakken. Ik denk gewoon op marktplaats een 2e handsset kopen van een golf rijder die elk jaar de nieuwste shit moet hebben. En van de zomer natuurlijk naar Rock Werchter in Belgique (dit jaar oa Metallica, the Cure en de White Stripes) en ja we gaan met minimaal 3 landrovers
gegroet Alex
ACDC inderdaad maar knal er ook eens iets van Ministry of Tool in als je echt wil freaken. Ik ben mijn serie 3 109 aan het opbouwen over een maand of twee is ie klaar en dan moet er toch wel 1000 watt in komen (nee geen 0 teveel)...
Ik weet alleen nog niet hoe ik dit het best aan kan pakken. Ik denk gewoon op marktplaats een 2e handsset kopen van een golf rijder die elk jaar de nieuwste shit moet hebben. En van de zomer natuurlijk naar Rock Werchter in Belgique (dit jaar oa Metallica, the Cure en de White Stripes) en ja we gaan met minimaal 3 landrovers
gegroet Alex
Cd-4......
Gekke-geluiden-en-rammeltjes-cd?
Motorgeluiden?
Gekke-geluiden-en-rammeltjes-cd?
Motorgeluiden?
dat zijn idd wel leuke bands.
en als je ministry draait dan wel zeker "jezus build my hotrod " of niet dan?
jasper met "goodness gracious" 109 ambulance
en als je ministry draait dan wel zeker "jezus build my hotrod " of niet dan?
jasper met "goodness gracious" 109 ambulance