Hallo,
Het bijgeluid waar ik eerder een vraag over had gesteld is verholpen, de remschoen was teveel naar boven geschoven, waardoor het metalen deel in de trommel hapte.
Nog even een vraag, ik heb naast mijn 109 pick-up pas een ambulance gekocht nog zonder kenteken. Van het chassisnummer ontbreekt het eerste cijfer (weggeroest) hoe moet ik dit oplossen ?
Heeft iemand ervaring met de RDW in Zwijndrecht ?
Bijgeluid / rdw
Re: Bijgeluid / rdw
Ben ook benieuwd naar de ervaringen met diversen rdw stations.
De meeste mensen in mijn buurt vinden nieuwegein niet zo...
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
De meeste mensen in mijn buurt vinden nieuwegein niet zo...
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Als je alle papieren compleet hebt, en de VIN-plate ook, nergens aankomen en de RDW bellen. Het hele geval uitleggen. Je wordt dan gevraagd om met de auto langs te komen, of je kunt een afspraak maken dat ze bij jou langs komen (vaak de zelfde dag nog, of een dag later). De auto wordt dan gecontroleerd, en als het een eerlijke auto is (en laten daar van uitgaan) worden er een paar zegels aan de auto gehangen (chassis, carrosserie en assen) en wordt het motornummer genoteerd. Je krijgt daar keurig papieren van, en als dan bij de RDW voor een kentekenkeuring komt, wordt er opnieuw het nummer voor je ingeslagen. Dit alles voor ±50 euri, en je weet zeker dat je geen gedonder krijgt.
Succes ermee,
Danny.
Succes ermee,
Danny.
N,gein is niet de beste in het keuren van ex defensie vtg. er loopt een keurmeester rond die al de riebels krijgt als die een ex legervtg voor de roldeur ziet verschijnen. Ik kan het weten ik heb er diverse in N,gein laten keuren.
Voorbeeld ; ik heb er twee 109 ex eng leger laten keuren alle auto's zijn identhiek,en gaan voor een geel olt.kenteken, ik ga met de derde 109 kan ik volgens de neg. keurmeester alleen een grijs kent krijgen want er is geen type keuring bekend !! op geel voor deze 109's.
Terwijl ik een maand daarvoor twee dezelfde auto's ( 109's) geel keurde en ook in N,gein. Ik moest mijn mening voor me houden en eerst de auto op grijs laten keuren en daarna omkeuren naar geel !!!! hoezo geld verdienen bij de RDW.
Ik liet hem zelfs kopieen zien van de vorige twee 109's maar de keurmester,was erg botaf. Met deze negatieve Sjaak is geen land te bezeilen.
Tegenwoordig ga ik naar A,dam het is voormij wel een stukje om, maar ik heb er nog geen neg. ervaringen opgedaan.
En wat betreft het weggeroeste cijfer gewoon naar de keuring gaan en het mededelen want dan slaan ze het nummer ter plaatse alsnog in.
Zoek wel even alle typeplaatjes na, en evt. het motornummer komen deze overeen met chassisnummer dan gewoon keuren !!!
Gegroet Kwatso
.
Voorbeeld ; ik heb er twee 109 ex eng leger laten keuren alle auto's zijn identhiek,en gaan voor een geel olt.kenteken, ik ga met de derde 109 kan ik volgens de neg. keurmeester alleen een grijs kent krijgen want er is geen type keuring bekend !! op geel voor deze 109's.
Terwijl ik een maand daarvoor twee dezelfde auto's ( 109's) geel keurde en ook in N,gein. Ik moest mijn mening voor me houden en eerst de auto op grijs laten keuren en daarna omkeuren naar geel !!!! hoezo geld verdienen bij de RDW.
Ik liet hem zelfs kopieen zien van de vorige twee 109's maar de keurmester,was erg botaf. Met deze negatieve Sjaak is geen land te bezeilen.
Tegenwoordig ga ik naar A,dam het is voormij wel een stukje om, maar ik heb er nog geen neg. ervaringen opgedaan.
En wat betreft het weggeroeste cijfer gewoon naar de keuring gaan en het mededelen want dan slaan ze het nummer ter plaatse alsnog in.
Zoek wel even alle typeplaatjes na, en evt. het motornummer komen deze overeen met chassisnummer dan gewoon keuren !!!
Gegroet Kwatso
.