Waar ken ik die Hi-Jack kwijt?
Waar ken ik die Hi-Jack kwijt?
Net een nieuw 'speeltje' gekocht (is 't natuurlijk niet, zijn zelfs superlink als je er niet verstandig mee omgaat), maar nu moet ik hem nog op een slimme plaats opbergen. Voor behoud van de jack doe ik dat het liefst droog, maar vanwege de slaapfunctie heb ik daar niet zo heel veel plek meer. Mischien een hoes makenen dan gewoon aan 't imperiaal?
Iemand tips?
gr, Chris
www.opwielen.nl
Iemand tips?
gr, Chris
www.opwielen.nl
Re: Waar ken ik die Hi-Jack kwijt?
Droog is natuurlijk het beste, hoewel ze bij 't eerste beetje modder vaak al moeilijk doen. Ik heb hem aan m'n roofrack hangen en spuit hem voor 't gebruik goed in met wd-40.
nu moeten wij boeren niet in het dialect praten maar volgens mij is het KAN ipv ken toch???
of trap ik nu op de straat van de westerlingen onder ons.
gr menno
proud to be a achterhoeker
of trap ik nu op de straat van de westerlingen onder ons.
gr menno
proud to be a achterhoeker
Wij westerlingen zijn zo makkelijk man, je mag zelf bij ons in de straat trappen
Een straat heeft hier in Rotterdam een Stoep en geen trottoir. en aan een staart hangt meestal een beest
Waar het over gaat ik heb geen idee maar het is er weer één :+
JW
Een straat heeft hier in Rotterdam een Stoep en geen trottoir. en aan een staart hangt meestal een beest
Waar het over gaat ik heb geen idee maar het is er weer één :+
JW
Mooi uitdrukking, maar persoonlijk ben ik toch meer voor proud to be a tukker!!!!
grt tijn
grt tijn
Hoewel ik in Raalte hep gewaund ben ik toch een ras echte hageneis van hùisùit. Gelukkig vaurau mèn vrâh ben ik ut aksent grautendeils kwèt maah oh wei as ik weâh thùis komp...
met andere woâhde, houwèl nie meâh waunachtag in Duh Haag tôch een trotse Hageneis...
Groetjes Jauhan
met andere woâhde, houwèl nie meâh waunachtag in Duh Haag tôch een trotse Hageneis...
Groetjes Jauhan
Kan je hem niet opdelen?
De lange staander op het dak en het mechanisme in de auto.
Groet, Hendrik.
De lange staander op het dak en het mechanisme in de auto.
Groet, Hendrik.
Chris,
een bodemplaatje in de rechter bumperette maken en staan aan het rechter achterpaneel.
Als je hem perse binnen wilt hebben is tegen het dak boven de achterdeur ook wel een geschikte plaats.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
een bodemplaatje in de rechter bumperette maken en staan aan het rechter achterpaneel.
Als je hem perse binnen wilt hebben is tegen het dak boven de achterdeur ook wel een geschikte plaats.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Bedankt (Aad), ik zit achter met het achteruitrijlicht en de werklamp in de weg (en rechts zitten ladder en nummerplaat, maar ik zal 't toch nog even proberen, binnen boven de deur is ook een goeie.
anders febriek ik wel een mooi hoessie, dan kan die gewoon aan het imperiaal.
ps: Ik ken Ken ook wel, maar als het kan doe ik net of ik hem niet ken (jullie zien, ik snap wel hoe het moet)
anders febriek ik wel een mooi hoessie, dan kan die gewoon aan het imperiaal.
ps: Ik ken Ken ook wel, maar als het kan doe ik net of ik hem niet ken (jullie zien, ik snap wel hoe het moet)