Ola allemaal.
Even een vraagje,: die stevige sill's voor een 90 of een 110, met van die opkrikgaten voor je lange jack erin, zijn die ook pas te maken voor een 88???.
Je moet ze aan je chassis vastbouten ?.
Bvd,
Arie
SIII88Ducktarie
Sill's 88 vraagje
Re: Sill's 88 vraagje
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Bumperettes achter is natuurlijk ook wel een optie. Want de jack onder de achterste dwarsligger geeft zulke lelijke beschadigingen op de achterdeur / -ruit...
Bij mijn 90 zitten ze voor aan de bout vd bulkhead en achter gebout tegen het chassis.
Moet dus bij jou ook kunnen.
Moet dus bij jou ook kunnen.
Ramon,
dit heb ik zelf ook ondervonden (inclusief verfschade aan mijn SWB achterdeur). Voortaan gebruik ik de high lift alleen met de deur open; maar op de wind scharniert hij dan vaak wel weer in de weg. Blijft lastig, maar in ieder geval heel...
Harry & de RUS
1983 swb S3 (vml. kenteken A780 RUS)
dit heb ik zelf ook ondervonden (inclusief verfschade aan mijn SWB achterdeur). Voortaan gebruik ik de high lift alleen met de deur open; maar op de wind scharniert hij dan vaak wel weer in de weg. Blijft lastig, maar in ieder geval heel...
Harry & de RUS
1983 swb S3 (vml. kenteken A780 RUS)
Ja, dat hebben wij later (nadat het ruitje stuk is gegaan) dus ook maar gedaan. Alleen waaide het afgelopen zondag zo hard... Op een gegeven moment glipte, door de harde wind, het voorportier uit mijn handen, zodat daar nu weer ergens in de ophanging iets verbogen is..