vakantie in portugal
vakantie in portugal
ik ben een tijdje weg geweest en zie dat iedereen nog steeds aan de virtuele koek en koffie zit (als het maar gezellig is?). maar ik kom net terug uit portugal en heb daar een keimooie vakantie gehad en wil nu een beetje reclame maken voor mijn maat zijn camping en wat hij daar doet want zelf zal hij het niet zo gauw doen. we zijn bezig geweest om wat plekken te zoeken om 4x4 routes uit te zetten en we zijn wel op zo'n mooie plekken geweest,in bergen op paadjes niet breder als de rangerover was (daardoor wel wat schade opgelopen) en op plekken waar helemaal geen paadjes meer waren. we zijn in de duinen geweest en aan het strand ( het strand zelf is verboden gebied in de auto) het weer was erg slecht maar dat kon niet afdoen aan de geweldige rit. maar om dan maar eens wat reclame te maken, m'n maat en zijn lief hebben dus een camping midden in portugal(zeer centraal wat betrefd het voetbal mocht iemand dat interesseren) is zeer 4x4 (hij is helemaal raro gek)maar ook kindvriendelijk je kunt er echt fantastisch eten en er is voor iedereen wat te doen(kanoën, fietsen, wandelen, zwembad enz enz) ik stel voor dat de prikkersdag volgend jaar daar word gehouden of anders maken we er iets onofficieels van ofzo( ik weet het is een eindje rijden maar dat doen we toch allemaal zo graag)
ja ik moet het nog een keer zeggen het is daar fantastisch (en ik kan het weten ik ben er nu al een keer of vijf geweest)
o ja ze hebben ook een internetsight www.campismo-o-tamanco.com
aart
ja ik moet het nog een keer zeggen het is daar fantastisch (en ik kan het weten ik ben er nu al een keer of vijf geweest)
o ja ze hebben ook een internetsight www.campismo-o-tamanco.com
aart
Re: vakantie in portugal
Ola Aart!
Gaat het allemaal goed met Hans en zijn vriendin?
Adios Henk.
Gaat het allemaal goed met Hans en zijn vriendin?
Adios Henk.
Hoi Aart,
Ziet er erg leuk uit allemaal en de prijzen lijken mij ook niet echt schokken. Zeker de moeite waard voor een LaRo vakantie.
Misschien idd iets de INTERNATIONALE PRIKKERSDAG
grtz,
Yuri
SIII 109D
Ziet er erg leuk uit allemaal en de prijzen lijken mij ook niet echt schokken. Zeker de moeite waard voor een LaRo vakantie.
Misschien idd iets de INTERNATIONALE PRIKKERSDAG

grtz,
Yuri
SIII 109D
We zijn daar zomer 2002 geweest, prima plek ( heet in't Nederlands "De Klomp"
Met de auto naar strand en daar in het bosgebied kun je ( toen tenminste) prima spelen met de Laro. Eten uitstekend voor weinig geld, we waren er begin juli en toen plaats genoeg.
Prikkersdag daar ?? OK Yuri als we kunnen doen we mee.
Groet
Jans Kinds
FreeTD4-oto maatje
Met de auto naar strand en daar in het bosgebied kun je ( toen tenminste) prima spelen met de Laro. Eten uitstekend voor weinig geld, we waren er begin juli en toen plaats genoeg.
Prikkersdag daar ?? OK Yuri als we kunnen doen we mee.
Groet
Jans Kinds
FreeTD4-oto maatje
Yuri zie jij je mail wel eens na ik zou zaterdag iets bij je komen halen maar je reageerde niet kan je nu wel reagerenaub
Groetjes Zandrovertje (Arno)
Groetjes Zandrovertje (Arno)
Hoi Arno,
ik ben erg druk geweest maar had om die reden in een eerder mailtje al m'n tel nr gegeven.
zo avond had ik pas weer de tijd om achter m'n PC-tje te kruipen en toen heb ik je direct terug gemaild. daar heb ik nog geen Re: op gahad.
grtz,
Yuri
SIII 109D
ik ben erg druk geweest maar had om die reden in een eerder mailtje al m'n tel nr gegeven.
zo avond had ik pas weer de tijd om achter m'n PC-tje te kruipen en toen heb ik je direct terug gemaild. daar heb ik nog geen Re: op gahad.
grtz,
Yuri
SIII 109D
Yuri ik heb je net een mailtje gesturd zal je morgen wel bellen het is nu te laat denk ik.
Groetjes Zandrovertje
Groetjes Zandrovertje
ik weet niet naar wie jij maitjes struurd maar ik heb nogsteeds niets gezien...