Nog 8.321 !! . . . . .
Nog 8.321 !! . . . . .
. . . . . . tot het HALF MILJOEN
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Aad Koene,
Re: Nog 8.319 !! . . . . .
and starting counddown
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Re: Nog 8.321 !! . . . . .
En ik draag bij deze ook mijn steentje bij..............
Jeroen 109 SIIA
Jeroen 109 SIIA
Schepje erop
Doe dus ook mijn best. Als jullie het maar niet wagen de half miljoen in mijn vakantie te hitten.
Ter vulling heb ik nog wel wat:
Iemand intresse in een Zonnescherm, ong 5,30 breed, oranje doek en het draaimechanisme moet ff gecheckt worden.
Als je snel bent mag je hem zo uit mijn tuin komen halen
Jan Willem
Ter vulling heb ik nog wel wat:
Iemand intresse in een Zonnescherm, ong 5,30 breed, oranje doek en het draaimechanisme moet ff gecheckt worden.
Als je snel bent mag je hem zo uit mijn tuin komen halen
Jan Willem
Re: Nog 7550 !! . . . . .
We hebben er steeds minder nodig om de half miljoen vol te maken.
Grt, Victor
Grt, Victor
Re: Nog 7.092 !! . . . . .
Nietes 7091!!!
Net terug van 1,5 dag sociale verplichtingen en gerrit david victor weer anderhalve pagina postings die ik allemaal moet/wil/zal lezen.
Vraagje aan onze webmaster Berry:
Ik heb mijn smoeltje al een tijdje terug op jou e-mail adres gezet. Wil je deze aub plaatsen in het smoelenboek
Dank.
en Groet
FreeTD4-oto maatje
nb. onderweg van t.zuiden naar ;t noorden geen Laros in de problemen gezien, dus ik heb niemand kunnen redden.............
Net terug van 1,5 dag sociale verplichtingen en gerrit david victor weer anderhalve pagina postings die ik allemaal moet/wil/zal lezen.
Vraagje aan onze webmaster Berry:
Ik heb mijn smoeltje al een tijdje terug op jou e-mail adres gezet. Wil je deze aub plaatsen in het smoelenboek
Dank.
en Groet
FreeTD4-oto maatje
nb. onderweg van t.zuiden naar ;t noorden geen Laros in de problemen gezien, dus ik heb niemand kunnen redden.............
Re: Nog 7.092 !! . . . . .
Jans,
Berry was even op vakantie in de Franse Alpen maar komt als het goed is vannacht weer thuis.
Geeft hem nog een paar dagen om te aklimatiseren en alle achterstallige mail te lezen dan komt het vanzelf goed.
Aad Koene,
Berry was even op vakantie in de Franse Alpen maar komt als het goed is vannacht weer thuis.
Geeft hem nog een paar dagen om te aklimatiseren en alle achterstallige mail te lezen dan komt het vanzelf goed.
Aad Koene,