goeiendag ook.
ik heb een paar dagen geleden rocky mountain parabool veren onder de auto van jacob geplaatst maar hij lijkt heel hard rechts voor als we met zijn 2en op de bumper gaan springen veert hij wel maar als we over een drempel gaan veert hij links heel soepel en rechts is hij zo hard als wat.
moeten nieuwe schokbrekers inveren???
of wat kan het zijn.
gr Menno ( nu zonder dak op zijn schuur )
schokbreker problemen
Re: schokbreker problemen
Is niet normaal Menno.
Ik heb pas zelf ook nieuwe schokbrekers geplaatst en dat veerde in 1 keer goed.
Zou effe terug gaan met die schokbreker.
Sterkte met je dak
Ik heb pas zelf ook nieuwe schokbrekers geplaatst en dat veerde in 1 keer goed.
Zou effe terug gaan met die schokbreker.
Sterkte met je dak
thxx
en dat met dat dak heb ik zeker nodig.
gister 10 kuub stro van de zolder moeten scheppen das normaal niet zo veel werk maar wel als er een paar 1000 kleine stukjes dakpan doorheen zitten.
maarja straks maar weer een paar nieuwe spanten zagen.
het houd je van de straat.
gr menno
en dat met dat dak heb ik zeker nodig.
gister 10 kuub stro van de zolder moeten scheppen das normaal niet zo veel werk maar wel als er een paar 1000 kleine stukjes dakpan doorheen zitten.
maarja straks maar weer een paar nieuwe spanten zagen.
het houd je van de straat.
gr menno
Ha die Menno,
Die schokbreker van jouw zou ik toch maar eventjes na laten kijken want dat klinkt niet fris. Zijn het vier nieuwe dempers of slechts een aan die kant want als de rest oude zijn die vrolijk op zijn, tja dan kun jij het verhaal wel afmaken.
Veel sterkte met je dak en groetjes van mij.
Die schokbreker van jouw zou ik toch maar eventjes na laten kijken want dat klinkt niet fris. Zijn het vier nieuwe dempers of slechts een aan die kant want als de rest oude zijn die vrolijk op zijn, tja dan kun jij het verhaal wel afmaken.
Veel sterkte met je dak en groetjes van mij.