Nog maar es grijs.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jans Kinds

Nog maar es grijs.

Bericht door Jans Kinds »

Ik volg de info over grijs en grijs blijven, c.q.grijs worden, c.q. van geel naar grijs en v.v. met belangstelling: ik dacht zelfs dat ik het een beetje begon te begrijpen:
Niet dus:
Op de site van Auto Ament een 130 crew cab TD5 bj 6-99, 5 persoons, 4 deurs, met rondom ramen geen dakverhoging en toch : grijs kenteken !!
Ik raak dit spoor bijster. Niet dat ik nou een pick-up zoek, maar ik dacht de regels te hebben begrepen.
Wie kan dit verhelderen ?
N.B.Nu ook sneeuw in Oost Groningen.

Groet
Jans Kinds
FreeTD4-auto maatje.
Bert Dijkema

Re: Nog maar es grijs.

Bericht door Bert Dijkema »

Jan,

Eeen 130 meet eigenlijk 127 inch, maar speciaal voor de nederlandse markt zijn er een aantal versies op de markt die velengd zijn om aan de grijs kenteken eis te voldoen, daarvoor moet het chassis enigzins worden verlengd, bij de aanschaf van een dergelijk auto is het wel zaak om op te letten of dit wel is gebeurd.

Bert
Jans Kinds

Bij beter bekijken van de fotos, misschien toch een dakverhoging? Ik weet niet precies hoe het standaard dak van een 130 crew cab er uit ziet. Maar dan toch nog ramen !
Groet
Jans Kinds
FreeTD4 auto maatje
Jans Kinds

Aha! Kom je dan in de categorie grote bestelbussen? Zoals op de site van de RDW en/of belastingdiesnt staat. Dan is het duidelijk.
Bert bedankt, ook al sneeuw in Delfzijl?

Groet Jans Kinds
FreeTD4-auto maatje
Bert Dijkema

Bericht door Bert Dijkema »

Het begint net heel hard te sneeuwen.

Bert
Plaats reactie