Even weg, maar nu weer terug
Even weg, maar nu weer terug
Even weggeweest maar:
ben vader geworden en dit weekend heb ik mijn landrover weer "Up and Running" gekregen en ben daarmee natuurlijk de gelukkigste man op aarde!
mvgr Hans (SIII, Exleger, 109D, 1982)
Ps Aad en Berry ik heb net jullie dat schema van de Spanningsregelaar gemaild
ben vader geworden en dit weekend heb ik mijn landrover weer "Up and Running" gekregen en ben daarmee natuurlijk de gelukkigste man op aarde!
mvgr Hans (SIII, Exleger, 109D, 1982)
Ps Aad en Berry ik heb net jullie dat schema van de Spanningsregelaar gemaild
Re: Even weg, maar nu weer terug
He gefeliciteerd man FOOTOOS, evt ook van de kleine
Is't de 1ste??
JW
Is't de 1ste??
JW
Van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst.
Groeten, Victor
series III 109 ambulance "Dwarsligger"
Groeten, Victor
series III 109 ambulance "Dwarsligger"
Hoi Hans,
Van harte gefeliciteerd! Ik had al zo het vermoeden dat dit de reden was dat je erg moeilijk bereikbaar was de laatste tijd.
groet,
Martijn
Van harte gefeliciteerd! Ik had al zo het vermoeden dat dit de reden was dat je erg moeilijk bereikbaar was de laatste tijd.
groet,
Martijn
Veel geluk en plezier toegewenst met de nieuwe aanwinst.
Groeten,
Dave Frencken
Groeten,
Dave Frencken
goed nieuws, veel gezondheid toegewenst.
Anton
Anton
hai hans
van harte gefeliciteerd wat is het geworden?
groeten mario
van harte gefeliciteerd wat is het geworden?
groeten mario
Hans,
jij en je vrouw van Harte Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Mail even een foto en wat gegevens dan zet ik het op het Prikbord.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
jij en je vrouw van Harte Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Mail even een foto en wat gegevens dan zet ik het op het Prikbord.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Dank jullie wel voor alle reacties!!!!!!
Het is een jongen, Melchior, of kortweg Mel. Hij was 5 weekjes te vroeg geboren, net iets over de 2 kilo op 301103. We hebben een kleine couveuse sessie achter de rug en nog een tijdje op een 'High Care' afdeling maar het is een kerngezond kereltje en inmiddels groeit hij fantastisch op de borstvoeding. En sinds een week zit hij op een wat vriendelijker schema van 5 a 6 voedingen per dag en daar slapen papa en mama ook veel beter op
Zodra hij kan praten mag hij de naam van mijn laro kiezen dus ik kan niet wachten en ben vreselijk benieuwd wat het wordt.
foto komt eraan!
mvgr Hans
Enorm gelukkige Papa (die vanochtend helaas met een andere auto naar zijn werk moest want de Laro liet het afweten, geen laadstroomlampje!, ergens nog steeds een los contactje)
Het is een jongen, Melchior, of kortweg Mel. Hij was 5 weekjes te vroeg geboren, net iets over de 2 kilo op 301103. We hebben een kleine couveuse sessie achter de rug en nog een tijdje op een 'High Care' afdeling maar het is een kerngezond kereltje en inmiddels groeit hij fantastisch op de borstvoeding. En sinds een week zit hij op een wat vriendelijker schema van 5 a 6 voedingen per dag en daar slapen papa en mama ook veel beter op

Zodra hij kan praten mag hij de naam van mijn laro kiezen dus ik kan niet wachten en ben vreselijk benieuwd wat het wordt.
foto komt eraan!
mvgr Hans
Enorm gelukkige Papa (die vanochtend helaas met een andere auto naar zijn werk moest want de Laro liet het afweten, geen laadstroomlampje!, ergens nog steeds een los contactje)