Steiger

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jan W

Steiger

Bericht door Jan W »

Ja het is een beetje raar om het hier over een steiger te hebben maar het volgende:

Heeft er iemand toevallig (in de buurt van Rotterdam) een stieger welke ik zou mogen lenen!
Ik moet namelijk hoognodig de voegen van mijn huis onderhanden nemen, vooral de achtergevel. ze vallen er nl bijna vanzelf uit.

Uiteraard e.e.a. tegen een (fles/krat) vergoeding.

ik heb hem ongeveer 2 weken nodig, de hoogte circa 6 meter (of max 4 meter mag ook, want daaronder zitten de probleemgevallen)

Wie helpt me uit de brand

Jan Willem
arjan van tiel

Re: Steiger

Bericht door arjan van tiel »

jan w
als je niemand vind om te lenen is huren ook een optie.
huur prijsen liggen tussen de 40 en 50 euro per week.

suc6
groetjes arjan 1000 stukjes SIII 109 1980
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

JW,

met een keukentrap op jou Laro kom ook al aan een goede 4 meter.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Dat lijkt me niet helemaal arbo technisch verantwoord /veilig..... dus zou ik ernstig afraden... 4 meter is best hoog om te vallen via je bumper op de grond.... oid

Gewoon even zo'n ding huren bij Bo-rent/Boels of Reisiger natuurlijk (beetje ver weg) en veilig doen!

Cheers Bowy die wel gek ik is maar toch meestal veilig doet!
Jan W

Bericht door Jan W »

Mzzz zo hoog is mijn keukentrapje niet hoor. Ik heb een softtopje. Dus zijn er mensen die nodig van hun hartop afmoeten voor de zelfde aanbieding als die steiger hou ik me aanbevolen

Alleen is mijn net aangelegde tuin dan weer een nieuw project, want dan moet ketelbinkie ff door de schutting heen

Maar het gaat de Borent worden hoor.

O en Bowy maak je om die ARBO maar geen zorgen hoor. ik ben gediplomeerd adviseur PBM (persoonlijke beschermings middelen)

Jan 4Wielem die ff lekker gaat hâkku
Plaats reactie