Mooi Partijtje in Heerde!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Serious IIa

Mooi Partijtje in Heerde!

Bericht door Serious IIa »

Ben net terug uit Heerde!

Was errug leuk om alle bekende en minder bekende gezichten weer eens te zien!

Terrein was de moeite waard al is het in de spits op de ring rond Amst minder druk.... 2 stukjes dubbel zwart gevonden waarvan 1 idd niet te doen was...... (ben ik uiteindelijik uitgelierd omdat het water toch wat te diep werd )
Nog een zekere gele ambu gezandstraald zien worden

Gelukkig presteerde Serious weer als vanouds! Vandaag de hele dag hard gesleuteld samen met Jorrit (nogmaal superrrrrr bedankt!!!) en motorblok gewisseld, stuurrelais vervangen en achter remschoenen schoongemaakt en gesteld. Hij liep uiteindelijk om 16.00 vanmiddag! en tot op heden vrijwel zonder problemen!!! Kan je aanraden een sleutelmarathon te organiseren als je Tijn uitnodigd om de lunch te verzorgen! Was prima geregeld Tijn!

Al met al een vermoeiend maar leuk dagje!

Cheers bowy
Jan Aart

Re: Mooi Partijtje in Heerde!

Bericht door Jan Aart »

t'was zeker de moeite waard.

weltrusten

gr.

Jan Aart
muddy

Bericht door muddy »

Was een leuk dagje/avondje/nachtje.

Nu lekker tukken!!!!

grt tijn

P.s. Bowy, fietsen was heeeeel erg zwaar
Aad G

Bericht door Aad G »

ben al weer wakker

Zeker de moeite waard, heb weer genoten.

Hapjes en drankjes waren perfect geregeld.

Leuk om iedereen weer eens te zien.
hulk

Bericht door hulk »

was inderdaad druk en leuk.

Maarehh Bowy nou dacht ik toch echt ergens 6 enorme lampen te zien met daaronder een openstaande motorkap en heel veel mist uit die motorkap komende!!!! Geen blijvende schade??

Vico ( 110) die van de week z'n hoofdremcilinder mag reviseren omdat de remmen erg op een spons beginnen te lijken.
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Ja Aad,

je bent er inderdaad vroeg bij, ik lag er toen net een uur in.
Op de oprit naar de A50 was een Land Rover (SIIa FFR) gestrand met een, naar later bleek, kapot voorwiellager.
Een eind tot Nunspeet achtergereden met een slakkegangetje.
Toen werd het te riskant en is de ANWB gebeld voor een bergingwagen.
Na heel veel wachtend zijn beiden uiteindelijk verschenen.
De inzittende naar Leiden gebracht en tot slot zelf naar huis gereden.
Een kort nachtje dus.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Aad G

Bericht door Aad G »

welterusten Aad :Z
Serious IIa

Nee hoor gelukkig niet (heb voorzichtig met mijn nieuwe blok gedaan! ) Maar met water tot bougie hoogte in de kap wil de motorruimte al gauw een stoomcabine worden Maar allen nog heel! Dus dat was een erg lekker gevoel gister op weg naar huis!

Cheers Bowy

ps Tijn als je dronken bent is het minder ver fietsen (ben ervaringsexpert )
Serious IIa

Ziet net dat de stoomcabine foto's al op de site van LRCH staan LEuk! Want ik kon er zelf niet uit om foto's te maken.....

Cheers Bowy
Maarten B

Bericht door Maarten B »

't Was inderdaad een leuk terrein zo in het donker. Voor een ieder was wils.
Sommige kuiltjes iets te veel van het goede voor mij en mijn 88 serie3, maar daar vinden wel misschien ooit nog wel wat op!

Wat de files betreft mocht dit de pret wat mij betreft niet drukken. Mooie gelegenheid om eens te kijken hoe anderen het doen.

Next time, next place......????????

Greetz, Maarten
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Nou Bowy,

je hebt me de bek serious open laten vallen. Ik wist niet wat ik zag toen ik achter joud op de parkeerplaats kwam te staan. Ik heb weliswaar alle vertrouwen in je sleutelkunsten maar had niet verwacht dat je zo snel volledig klaar zou zijn en ook nog eens een stukje in het zand kwam sturen.

Compliments!

Helaas heb ik door de file op de ringweg Heerde jou niet in actie gezien. Wel een paar andere leuk bezig gezien met mooie putjes waar je een Def. 90 goed in kon verstoppen. Zelf ook een aardig rondje gereden, wel wat tammer dan jij. Vnl. blauw gereden met een paar stukjes rood omdat ik het toch niet kon laten en mijn pa die op zijn maidentrip mee was niet direct teveel wilde afschrikken. Overigens heeft hij zichzelf op de terugweg direct weer uitgenodigd om de volgende keer weer mee te gaan!
Jammer die drukte want om nou in de rij te gaan staan om nog een tweede keer een rondje aan te sluiten zag ik om half tien niet meer zitten.

Lag het circuit er al bij voordat LRCH tekeer ging of hebben ze nog even een shoveltje tekeer laten gaan? ;-)

In ieder geval groetjes,

Bob Nonnekens

('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
Serious IIa

Bedankt voor de complimenten! Niet helemaal mijner zijds maar ook behoorlijk Jorrit zijn schuld dat het af is gekomen en ik was zelf ook redelijk gestressed of het wel of niet zou afkomen ......

Heb jou helaas ook niet meer gezien... heb 3 rondjes gereden en ben toen ook vertrokken..... Volgens mij lag het circuit er al zo bij..... maar ze zullen het nu op sommige plaatsen wel een beetje moeten egaliseren...

Tot de volgende keer!

Cheers Bowy
Andy

Bericht door Andy »

Wat een partij licht heb jij bij Bowy!!! Ik zie nog van die blauwe sterretjes als ik naar de muur kijk ;-) Ik vondt het toppie maar best druk zo voor de eerste keer bij de LRCH.Een volgende keer in het licht want anders rijden ze nog eens de enige bruine reet van de baan af ;-)
Plaats reactie