De Reefhorst sucks!
De Reefhorst sucks!
Omdat we bij onze vakgarage voor een aantal zaken niet met onze Disco terecht konden, zijn we toch maar naar de dealer gegaan.
Dat hebben we geweten!!! Ik voel me echt uitgekleed...En het ergste van alles...we konden nog een keer terug waarna er nog een vette factuur kwam.
Toen ik belde om verhaal te halen beweerden zij dat je bij een vakbekwame dealer toch altijd nog goedkoper uit was omdat zij geen tijd verspilden naar het zoeken van oorzaken van defecten. My Ass!!! En duurder zodat ze een betere service konden verlenen......!!??? Nou, dat viel ook wel mee...!! De enige waar ik service van heb gehad is de Chef monteur. (Da's wel een goeie peer!)
Ik raad jullie aan: NOOIT HEEN GAAN!!
En ik ben geloof ik niet de enige met die mening.
Goed weekend!
Dat hebben we geweten!!! Ik voel me echt uitgekleed...En het ergste van alles...we konden nog een keer terug waarna er nog een vette factuur kwam.
Toen ik belde om verhaal te halen beweerden zij dat je bij een vakbekwame dealer toch altijd nog goedkoper uit was omdat zij geen tijd verspilden naar het zoeken van oorzaken van defecten. My Ass!!! En duurder zodat ze een betere service konden verlenen......!!??? Nou, dat viel ook wel mee...!! De enige waar ik service van heb gehad is de Chef monteur. (Da's wel een goeie peer!)
Ik raad jullie aan: NOOIT HEEN GAAN!!
En ik ben geloof ik niet de enige met die mening.
Goed weekend!
Re: De Reefhorst sucks!
Dat is wel waardeloos er zijn uiteraard ook andere, ik ga persoonlijk nooit naar een dealer(alleen voor bv.een honderek wand die zijn daar weer goedkoper).
Zet je bevindingen even op "Jurjens"website [home.tiscali.nl]
Dan hebben andere larofanaten er ook wat aan
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Zet je bevindingen even op "Jurjens"website [home.tiscali.nl]
Dan hebben andere larofanaten er ook wat aan
Heb ik al gedaan. Wat dacht jij?!
Had ik het maar geweten inderdaad. Dan had ik het nooit gedaan.
Had ik het maar geweten inderdaad. Dan had ik het nooit gedaan.
Ik ben er ook eens geweest om te "kijken" voor een laro, maar ik was er snel weer weg, voor kleine onderdelen ga ik er nog wel es heen, maar alleen omdat het lekker dichtbij is en ze het meestal wel op voorraad hebben, voor de rest raad ik ook niemand aan om er heen te gaan en zeker niet om er een laro te kopen.
Tinus "90"2,5D
Tinus "90"2,5D
Daarom rij ik liever vanuit drachten een uur naar coevorden (ET) en omstreken( ter Horst). heb ik dus vanmorgen nog even gedaan.
Hier regende het en in Coevorden sneeuwde het, Leuk
Hier regende het en in Coevorden sneeuwde het, Leuk
Hee Hans kom jij ook uit Drachten geen buren toch kunnen we misschien samen iets doen, ik woon in de Trisken en heb een "90" uit 85' en ben net lid van 4X4 Het Noorden.
Tinus
Tinus
Vanuit Drachten kun je natuurlijk ook nog naar Elephant in Oosterend. En Ter Horst is een toffe peer, maar wel een beetje een Linke Loetje. Als je dat weet, kun je er prima zaken doen.
Ik ben 1 keer bij de Reefhorst geweest, een jaar of 4 geleden toen ze nog in Joure zaten. Heb daar een zo´n knijpzakje Swivel Grease gehaald. Voor dezelfde prijs had ik 5 liter van dat spul uit Engeland kunnen laten komen! Toen ik bovendien vertelde dat ik in een Lightweight reed, werd ik aangekeken met een uitdrukking van: "Waar heeft die vent het over?" Dat was de laatste keer dat ik bij een officiele Land Rover dealer was.
groet,
Roald
´76RRClassic
Ik ben 1 keer bij de Reefhorst geweest, een jaar of 4 geleden toen ze nog in Joure zaten. Heb daar een zo´n knijpzakje Swivel Grease gehaald. Voor dezelfde prijs had ik 5 liter van dat spul uit Engeland kunnen laten komen! Toen ik bovendien vertelde dat ik in een Lightweight reed, werd ik aangekeken met een uitdrukking van: "Waar heeft die vent het over?" Dat was de laatste keer dat ik bij een officiele Land Rover dealer was.
groet,
Roald
´76RRClassic
Das nog eens stevige taal prima.... Zullen we het anders eens naar de Reefhorst sturen, want ja volgens mij zijn ze wel eens gebaad bij wat kritiek vanhun doelgroep. Ben dan wel erg beniuwd naar hu reactie.
Gr Gijs
Gr Gijs
Tinus,
Yes ik woon in Drachten in de Folgeren.
Heb jij heel toevallig die blauwe die ik tegenkwam in de drait vanmiddag om een uurtje of twee ???
ik was die groene disco
Yes ik woon in Drachten in de Folgeren.
Heb jij heel toevallig die blauwe die ik tegenkwam in de drait vanmiddag om een uurtje of twee ???
ik was die groene disco

Ik ben bang dat wij hunnie doelgroep niet zijn Gijs, laatst was ik daar nog om snel even een pakking te halen, kijken ze je aan van wat mot jij hier met dat ouwe ding, bestaan er ook landrovers van voor 1995 ????? komt niet in ons systeem voor, moeten we naar het oude archief om de fiches te halen , eens kijken of dat ding het nog doet, komt U morgen maar es terug.........................!
Hun doelgroep heeft een bankrekening met veeeeeeeel meer cijfers dan het onze en hun doelgroep maakt een duizentje meer of minder bij een beurtje of een accessoiretje niet uit en ze nemen alles voor waar aan wat de garage hun vertelt, en eigenlijk maak het hun helemaal niet uit, als ze maar met hun 3-delig pak in hun LAND ROVER kunnen toeren of eigenlijk is het hun boodschappenwagen, lekker makkelijk al die ruimte achterin. (Een enkele uitzondering daargelaten natuurlijk)
Tinus "90" 2,5D
Hun doelgroep heeft een bankrekening met veeeeeeeel meer cijfers dan het onze en hun doelgroep maakt een duizentje meer of minder bij een beurtje of een accessoiretje niet uit en ze nemen alles voor waar aan wat de garage hun vertelt, en eigenlijk maak het hun helemaal niet uit, als ze maar met hun 3-delig pak in hun LAND ROVER kunnen toeren of eigenlijk is het hun boodschappenwagen, lekker makkelijk al die ruimte achterin. (Een enkele uitzondering daargelaten natuurlijk)
Tinus "90" 2,5D
Nou! Ik ben blij dat ik er niet alleen zo over denk.
Overigens heb ik ze bij de Reefhorst zelf al verteld dat ik niet zo blij met ze ben. Ik geloof alleen dat zoiets met schouderophalen wordt opgelost.
In ieder geval heb ik hier m'n gal even kunnen spuwen. Bedankt voor alle reacties.
Overigens heb ik ze bij de Reefhorst zelf al verteld dat ik niet zo blij met ze ben. Ik geloof alleen dat zoiets met schouderophalen wordt opgelost.
In ieder geval heb ik hier m'n gal even kunnen spuwen. Bedankt voor alle reacties.
Het is en blijft belachelijk dat een Landroverbedrijf een oudere Landrover weert,temeer omdat ze er prat op gaan dat van iedere 100 landrovers er nog 75 rijden.
Men zal van mening zijn dat er te weinig aan ons te verdienen is.
Uiteraard hoop ik dan ook dat zulke arrogantie zich zelf afstraft.
Men zal van mening zijn dat er te weinig aan ons te verdienen is.
Uiteraard hoop ik dan ook dat zulke arrogantie zich zelf afstraft.
He Friesche maten!! je kunt het allemaal ook wat dichterbij zoeken Nou???
kijk maar eens in Westerein bij Bernhard ook lid van 4x4 het noorden, net als ik.
groeten Rangie/ mudfactor
kijk maar eens in Westerein bij Bernhard ook lid van 4x4 het noorden, net als ik.
groeten Rangie/ mudfactor
Sorry, kom al jaren Simon in Easterein (Oosterend voor niet-Friezen). Maar ik ga een keer op ´e Westerein (Zwaagwesteinde) kijken.
En de doelgroep van de Reefhorst is makkelijk te herkennen. Ze groeten niet terug als je naar ze zwaait!
gr.
Roald
´76RRClassic
En de doelgroep van de Reefhorst is makkelijk te herkennen. Ze groeten niet terug als je naar ze zwaait!
gr.
Roald
´76RRClassic
Kruiskoppelingen series 3:
Kimman LaRo dealer H'lem: €44,-
Ron Bolleboom: €25,-
Tel uit je winst..
Kimman LaRo dealer H'lem: €44,-
Ron Bolleboom: €25,-
Tel uit je winst..
ga ook meestal naar simon,wat zit er in de westerein dan precies?
gr hans 88 serie III Burgum
gr hans 88 serie III Burgum