Ebay
Re: Ebay
Als je de winnende bieder bent, krijg je van eBay automatisch contact via je mail. In die mail staat dat je binnen drie dagen contact moet opnemen met de verkoper. In de mail van eBay staat dan ook het (e-mail-)adres van de verkoper. Tegelijkertjd ontvangt de verkoper een mail van eBay waarin weer staat dat hij contact met jou moet openemen. Dus, je komt in elk geval met elkaar in contact. Vervolgens spreken jullie af hoe de boel betaald moet worden en hoe te verzenden. Aangetekend in cash, via een credit-card, via een int. overschrijving etc. Nadat de koper het geldbedrag binnen heeft gekregen is hij verplicht het artikel op te sturen. Na ontvangst kunnen koper en verkoper zogenaamde "feedback" naar elkaar geven. Daarin kun je positief, neutraal of negatief een reactie achterlaten.
Zelf heb ik al meerdere artikelen via ebay verkocht en gekocht en het heeft nog nooit een probleem opgeleverd. Ik ben er wel positief over.
Fijn dat je een Webasto hebt!
Groetjes,
Andre
Zelf heb ik al meerdere artikelen via ebay verkocht en gekocht en het heeft nog nooit een probleem opgeleverd. Ik ben er wel positief over.
Fijn dat je een Webasto hebt!
Groetjes,
Andre