welke verzekeraar is het beste

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Angela de Boer

welke verzekeraar is het beste

Bericht door Angela de Boer »

Dag allemaal,

Ik sta op het punt om een defender ninety te kopen uit '87. deze auto wordt als 2e auto gebruikt en wil er in de weekenden en vacanties mee gaan rijden.

Aangezien mijn eerste auto een onpersoonlijk leasebakkie is heb ik zelf geen no-claim opgebouwd. wie van jullie kan mij tippen over goede maatschappijen waar ik deze auto goed kan verzekeren zodat de aanstaande hobby betaalbaar blijft.

Op dit moment lopen de premies uiteen van +- 300 tot 700 euro. Is dit normaal !!

Alvast bedankt voor jullie tips
Tinus

Re: welke verzekeraar is het beste

Bericht door Tinus »

Probeer het eens bij Wiggers ( [www.wiggers.nl] ), zelf ga ik daar ook heen als mijn huidige eerste jaar bij een andere verzekeraar er in februari op zit, bij Wiggers geld volgens mij al vanaf 15 jaar een soort van "oldtimerverzekering"

Suc6 Tinus "90"2.5D
Jan Schober

Bericht door Jan Schober »

het is dus: [www.wiggersgroep.nl]

Jan Schober
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Nu weet ik niet welke leeftijdsgrens bij Interpolis (Rabobank) wordt aangehouden om klassieker te zijn, maar daar betaal ik 32 euro per maand voor een 88"series 3 en een Opel Astra samen. Voor de 101 fc wordt de premie 8,90 euro/maand.

Dennis B.
Tinus

Bericht door Tinus »

klopt wiggersgroep

Tinus "90" 2.5D
Frans

Bericht door Frans »

Dennis

Allemaal WA?

Frans
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

De Opel is WA-beperkt casco (BM-trede 16), de 88" is wel WA.
Voor de 101 wil ik eigelijk wel WA-casco, maar dat komt wel als hij daadwerkelijk de weg op mag.
Voor de volledigheid moet ik er wel bij vermelden dat de rest van de verzekeringen hier ook zijn ondergebracht, en dat ik als Corus medewerker nog tot 10% extra korting krijg. Voor de klassieker verzekering is de BM-trede niet van belang, want hier geldt geen BM korting.

Dennis B.
Plaats reactie