Vandaag even met mijn citroen ax een voorruit voor een 2a op gaan halen in de buurt van antwerpen. tijdens de heenweg rammel rammel, voorruit ingeladen en ja, toen starte de citroen niet meer waarschijnlijk gebroken distributie ketting.Kan dus afgevoerd worden naar de sloop, en mijn beauty stawag 109 2,4 ltr mercedes is ook nog niet klaar.Hij moest nog een week of 2 mee voor mijn nieuwe bedrijfs auto komt, shit dus.morgen maar eens even bij de dealer informeren of er niets te regelen valt.Dus zijn niet alleen landrovers die je in the middel of no where laten staan.Toch nog iets om opgetogen over te zijn.
]Groeten Kees
Gebroken Hartje
Re: Gebroken Hartje
Had je je 109 en 88 maar niet moeten verkopen!
Groeten van Alex (ik heb je 109 gekocht in oktober vorig jaar).
Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald en het chassis gelast (outriggers en nog wat gaten) verder is het schutboard alweer gelast en ben ik de carosserie aan het schuren om hem in de originele kleur terug te brengen. Over een maand of twee hoop ik dat ie weer in elkaar zit en dan stuur ik wel een plaatje. Om je enigszins op te vrolijken kan ik wel melden dat er al een behoorlijke duit in gestoken is...
Nog een vraagje...kun je mij misschien iets over de geschiedenis van de twee autos mailen (of het mailadres van de vorige eigenaar?)
Met vriendelijke groet,
Alex Heesbeen
Groeten van Alex (ik heb je 109 gekocht in oktober vorig jaar).
Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald en het chassis gelast (outriggers en nog wat gaten) verder is het schutboard alweer gelast en ben ik de carosserie aan het schuren om hem in de originele kleur terug te brengen. Over een maand of twee hoop ik dat ie weer in elkaar zit en dan stuur ik wel een plaatje. Om je enigszins op te vrolijken kan ik wel melden dat er al een behoorlijke duit in gestoken is...
Nog een vraagje...kun je mij misschien iets over de geschiedenis van de twee autos mailen (of het mailadres van de vorige eigenaar?)
Met vriendelijke groet,
Alex Heesbeen
Re: Gebroken Hartje
de ex eigenaar van de 109 woont hier tegenover, zandrovertje en je vind hem wel op het forum, de 88 is volgens mij afkomstig uit zwitserland heb hem zelf via via gekocht omgeving enschede.
groeten en succes met de 109, voor de 88 zal dit waarschijnlijk niet nodig zijn die is gewoon helemaal perfect, nou ja voor zover je over perfekt kunt spreken bij landrover
groeten kees
groeten en succes met de 109, voor de 88 zal dit waarschijnlijk niet nodig zijn die is gewoon helemaal perfect, nou ja voor zover je over perfekt kunt spreken bij landrover
groeten kees