boze vriendin!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Martijn ten Broeke

boze vriendin!!

Bericht door Martijn ten Broeke »

Goedeavond allemaal,

Vanaf 1 februarie is het dan zover de leaseauto van mijn vriendin(Heleen) gaat eruit, vanaf dan gaat Heleen met Rudolf naar het werk toe. Aangezien Heleen nog niet zo vaak achter het stuur van Rudolf heeft gezeten, en we vanavond chinees wouden eten(dit is in lochem lekkerder dan in ruurlo), gngen we met Rudolf met Heleen achter het stuur naar Lochem. Na zo'n die 300 M wou Rudolf alleen nog maar stationair draaien, ik dacht eerst Heleen doet iets verkeerd, maar hij reageerde ook niet op het hand gas. Nou ik denk de gaskabel kan gebroken zijn, dus Rudolf aan de kant ik de motokap open, Heleen zit nog achter het stuur, met de hand gas gegeven en rudolf maakt gewoon toeren dus conclusie iets met de gas kabel. Sta ik voor de auto laat Heleen de kopeling los, ze dacht dat hij uit de versnelling was, NIET DUS vol op de knie, AUAUAUAUAUA ! Nou na flink gevloekt te hebben en mank lopend ben ik achter het stuur gaan zitten en in de 1 stationaair weer terug naar huis om mijn leaseauto te pakken. Het duurde natuurlijk even voordat we thuis waren met 3 km/u, begint ze dat er altijd wel iets is met rudolf en als dat zo verder gaat dat hij maar weg moet, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neeeeeeeeeeeeeee, nadat heleen bekomen is van de schrik is ze alweer bij gedraaid gelukkig.

Ik moet nu wel zorgen dat hij het bijna altijd blijft doen(maar dat is natuurlijk geen probleem, rudolf laat mij niet in de steek!!!)
Dit was ff een leuke en pijnlijke ervaring!!!!

Groeten Martijn ten Broeke (en Heleen)
"Rudolf" 109 D 1983

Ps. de chinees was heerlijk!!!!
Serious IIa

Re: boze vriendin!!

Bericht door Serious IIa »

Zit er nou ook een deuk in je bumper? Anders zou ik je vriendin zeker aansprakelijk stellen

Cheers BOWy

en succes met sleutelen!
Martijn ten Broeke

Nee allen in mijn knie, hij loopt alweer zoals het hoort. het gaskabeltje zat "vast" (modder uit de Eemshaven???????)en daardoor uit het "houdertije" geschoten, olie erin laten lopen en hij werkt weer!!!!

Schiet het al een beetje op met serious IIa??????????

Groeten Martijn
Martijn ten Broeke

Na zo'n "trauma" moet je direct weer achter het stuur kruipen!!! Morgen weer een poging!!!!!!!

Groet
Andy

Bericht door Andy »

Succes met sleutelen.....Aan zijn knieen?Dus volgende keer kniekappen of aan de zijkant blijven staan,maar denk dan om je tenen ;-) Wil je vriendin nu nog wel in Rudolf rijden?Of wordt het de komende tijd,op therapeutische basis,er naast zitten?
:-)
menno SIII 88-109 SIIA 88

Bericht door menno SIII 88-109 SIIA 88 »

tuurlijk was de chinees lekker
LOCHEM he
gr menno
Serious IIa

Nog niet s aangedaan........ maar ga zaterdag morgen beginnen , eerst morgen maar even het blok ophalen

Cheers BOwy
Disco

Bericht door Disco »

Maak d'r niet wijzer dan ze is anders zou ze de achterbak weleens als jouw bed kunnen betietelen.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet uit eigen ervaring

Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Martijn ten Broeke

tja........................
Martijn ten Broeke

ik hou het in mijn achter hoofd!!!!
Martijn ten Broeke

is wel zo makkelijk een ..................... blok
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Martijn,

was het geen paardenliefde??

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam

PS: volgende keer ook je motorblok even afspuiten als je in de modder geweest bent en alles smeren wat gesmeerd moets worden.
Martijn ten Broeke

bedankt voor de tip!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Gelukkig voor Heleen dat zij weer bijgedraaid is, het is veel te koud om buiten te slapen.

Dennis B.
Chris 110

Bericht door Chris 110 »

Ik ben dus niet de enige met dergelijke discussies omtrend de auto (in ons geval is de laro onze enige auto.
SIII88Ducktarie

Bericht door SIII88Ducktarie »

Ola Martijn.

"die "van mij begon laatst ook al.... van die opmerkingen te maken.

Totdat ik zei dat het toch wel een vrij zeldzaam tiepetje is zo'n 88 stawag '75 Geel kenteken op Gas....

En vrouwen genoeg.... :+

Heb er verder ook weinig meer over gehoord.

Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
Jan W

Bericht door Jan W »

Mijnes heeft de Honda voor de lange rechte stukken

Af en toe kruipt ze ook wel achter het stuur van Ketelbink en ze vind het helemaal top.

Gewoon langzaam aan doen, dan wordt het verlangen groter.. Schijnt bij het vrouwenvolk ook met andere dingen zo te werken

JW
Marc

Bericht door Marc »

Heb je eigenlijk uberhaupt nog wel iets van haar gehoord?
Vrouwen genoeg ............ is volgens mij niet echt de beste zin om binnen je relatie te gebruiken.

Tenzij ze natuurlijk geen Nederlands spreekt
muddy

Bericht door muddy »

Mijn advies:

Gewoon geen vriendin nemen en alle tijd en geld in de Laro stoppen!!!!!

Grt Tijn Leussink
Defender 90 TD5 1999 "muddy"
Jan W

Bericht door Jan W »

Hoe lepeltje-lepeltje je dan

JW
DennisM

Bericht door DennisM »

>>"die "van mij begon laatst ook al.... van die opmerkingen te maken.

Idemdito hiero.

Misschien was een ongesyncte bak, niet stationair lopende motor en ongeventileerde_dicht-gemistte auto, bij zware regenval (zowel binnen als buiten), geen ideale manier om kennis te maken met het leed dat ik LaroRijPlezier noem ;-)

Ik doe binnenkort nog wel eens een poging.....
Disco

Bericht door Disco »

Jij heb toch kinderen!!!!!!!!!!!!!

Zou je eigenlijk toch moeten weten!!!!!!!!!!!!

Zou het je wel uitkunnen leggen............................neh toch maar niet.

Jan Willem ga even een maand of 7/8 terug in je gedachte ga dan nog eens een maand of 9 terug toen moet er toch iets dergelijks gebeurd zijn

Oud hollandse wijsheid lepelen moet je regelmatig!

Serious IIa

Volgens mij ligt Tijn, met zijn lierbumper lepeltje, lepeltje

Cheers BOWy
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Bij ons thuis zijn er geen discussies: De S3 had ik al voordat ik haar leerde kennen, en heeft dus de oudste rechten.
De S2a is van haar, en na een gesprekje van 15 minuten kon de muur gesloopt en de 101 in de achtertuin.

Dennis B.
Jan W

Bericht door Jan W »

Ja Allah die lepels ken ik wel

De laronische variant nog niet:+

Moet je niet met vorst doen trouwens, vanwege gevaar voor vastvriezen van bepaalde lichaamsdelen

JW
joke

Bericht door joke »

Een vriendin nemen met een Landrover, probleem opgelost.

Joke
90
Disco
muddy

Bericht door muddy »

Helaas wordt het bedje niet zo lekker warm van je lierbumper.

Voordeel van een lierbumper is dat hij je er uit haalt als je in de problemen zit, vrouwen praten je er alleen nog maar meer in!!!!

grt Tijn
Disco

Bericht door Disco »

Hoezo beschikbaar??????
Ik weet dat er een paar weken geleden nog een weken geleden een laro fanaat heel eenzaam door het leven ging.

Dus wie o wie had ook weer dat idee van een larorelatiebemiddelingsbureau(nah toch minimaal 3Xwoordwaarde)

Ps.ik ben al ruim 16 jaar voorzien

SIII88Ducktarie

Bericht door SIII88Ducktarie »

:-)
Plaats reactie