Interval dingetje deel 2
Interval dingetje deel 2
Voor degene die het interesseert:
[www.nize944.de]
Ik denk dat mijn linkerpols maar wordt ge-upgrade naar intervalschakelaar
Jan Willem
[www.nize944.de]
Ik denk dat mijn linkerpols maar wordt ge-upgrade naar intervalschakelaar
Jan Willem
Re: Interval dingetje deel 2
Jowohl, aber dass ist auch fur een P*rsch* 944 (denk ik)
En zo'n ding wil ik nog steeds niet hebben
En zo'n ding wil ik nog steeds niet hebben
Nee Frans, het is een intervalschakelaar voor + geschakelde ruitenwissermotoren. Voor bijna elke wagen te gebruiken dus. Alleen de prijs van DM59 zal voor de meesten wel voldoende doorslag geven om het toch maar niet in te bouwen. (Bij mij tenminmste)
Groeten,
Dave Frencken
Groeten,
Dave Frencken
Maakt toch niet uit wat voor auto je er omheen doet
maar allah de 944 is wel de opperlelijkste van het stel
JW
maar allah de 944 is wel de opperlelijkste van het stel
JW
Velleman K2599 €12,99
Een interval schakeling kan ook veel goedkoper. De firma Velleman (www.Velleman.be) heeft eenvoudig te solderen kitjes in de aanbieding die een stuk minder kosten dan de Hella uitvoering. Je moet het kitje alleen zelf even in elkaar solderen maar als je een LandRover rijdt zal dat het minste van je problemen zijn.
Mvrgr, Hugo
Mvrgr, Hugo
Re: Velleman K2599 €12,99
Zo'n ding heb ik ook. Maar deze kon ik toen niet in mijn micra inbouwen. Er werd ergens kortsluiting gemaakt of het werkte gewoon niet. Ik heb nog niet geprobeerd om deze in de Land Rover in te bouwen. Dat moet ik binnenkort maar eens proberen.
Groeten,
Dave Frencken.
P.s. Het solderen van een Velleman kit kan niet fout gaan. Als je tenminste weet wat een soldeerbout en soldeertin is. Ook moet je goed kunnen lezen.
Groeten,
Dave Frencken.
P.s. Het solderen van een Velleman kit kan niet fout gaan. Als je tenminste weet wat een soldeerbout en soldeertin is. Ook moet je goed kunnen lezen.