Bilstain / Sclayn prijzen...
Bilstain / Sclayn prijzen...
Dat in Bilstain en Sclayn de toegangsprijzen ronde de 30 euro liggen weet ik al, maar zijn deze prijzen per auto of per persoon..? Maakt best veel uit als je 4 mensen in je auto hebt zitten...
Groet,
Guido
Groet,
Guido
Re: Bilstain / Sclayn prijzen...
Als je in Sclayn met een groep komt krijg je meer korting
bilstayn is 30 euro voor de hele dag en Sclayn 50 euro voor de hele dag. Dat is wat wij de laaste keer betaald hebben. Sclayn heeft een eigen side
jo
jo
beste mensen
30 versus 50 euro dat kan ik nog wel begrijpen
Kan iemand mij ook uitleggen wat het verschil is tussen die 2 dingen: bilstayn en slcayn.
Is het een medicament waar je beter van gaat sleutelen of gaat het om de tpegansprijs van het nieuwe defender pretpark achter de Eemshaven? Of zijn het schokdempers?
Licht iets van de grauwsluier voor mij.
Hoor en lees het graag op deze pagina.
ik kan me bijna niet voorstellen dat ik de enige ben die niet weet waar het over gaat.
Kennelijk ben ik wel de enige nieuwsgierige die nu het echt wil weten
So long Roelof
30 versus 50 euro dat kan ik nog wel begrijpen
Kan iemand mij ook uitleggen wat het verschil is tussen die 2 dingen: bilstayn en slcayn.
Is het een medicament waar je beter van gaat sleutelen of gaat het om de tpegansprijs van het nieuwe defender pretpark achter de Eemshaven? Of zijn het schokdempers?
Licht iets van de grauwsluier voor mij.
Hoor en lees het graag op deze pagina.
ik kan me bijna niet voorstellen dat ik de enige ben die niet weet waar het over gaat.
Kennelijk ben ik wel de enige nieuwsgierige die nu het echt wil weten
So long Roelof
Hoi Roelof,
Het zijn 2 offroad terreinnen in Belgie (zeer populair bij bepaalde mensen van dit prikbord ) (kijk ook eens op www.terreinrijden.nl hier staan korte beschrijvingen van de terreinen...) Sclayn is aanzienlijk groter dan Bilsteyn maar beide erg de moeite waard! Wanneer gaan we
Cheers Bowy
Het zijn 2 offroad terreinnen in Belgie (zeer populair bij bepaalde mensen van dit prikbord ) (kijk ook eens op www.terreinrijden.nl hier staan korte beschrijvingen van de terreinen...) Sclayn is aanzienlijk groter dan Bilsteyn maar beide erg de moeite waard! Wanneer gaan we
Cheers Bowy
Nou eerst het ene dan het andere. 1 Bilstain licht in de buurt van Verviers (Spa) is een motortrail terrein en mag nog maar op enkel op de paden gereden worden.Alle paden is voor elke 4x4 te doen. 60% voor de SUV en 100% voor de andere.
2 Sclayn daar in tegen is een terrein dat door de ons het onderdelen terrein wordt genoemd (je bent er bijna altijd iets kwijt). Het is bijna niet te doen met een standaard 4x4 en zeker niet voor een SUV. Als het nat is (en dat is het vaak) moet je een lier hebben als je rond wil komen. Dat wil zeggen niet alleen voor het kasteel maar ook achterlangs. Het is ook aan te bevelen van die buizen aan de zijkant te hebben. Maar ondangs dat is er geen mooiere plaats om te rijden. Je mag er ook met een Unomog of dergelijke komen. Kijk maar een op hun side. Mijn eerste ervaring is al 12 jaar geleden en ik kom er zeker 3/4 keer per jaar. Heerlijk, heerlijk.
jo
2 Sclayn daar in tegen is een terrein dat door de ons het onderdelen terrein wordt genoemd (je bent er bijna altijd iets kwijt). Het is bijna niet te doen met een standaard 4x4 en zeker niet voor een SUV. Als het nat is (en dat is het vaak) moet je een lier hebben als je rond wil komen. Dat wil zeggen niet alleen voor het kasteel maar ook achterlangs. Het is ook aan te bevelen van die buizen aan de zijkant te hebben. Maar ondangs dat is er geen mooiere plaats om te rijden. Je mag er ook met een Unomog of dergelijke komen. Kijk maar een op hun side. Mijn eerste ervaring is al 12 jaar geleden en ik kom er zeker 3/4 keer per jaar. Heerlijk, heerlijk.
jo
Ik ben zo jaloeeeeeers is wil ook...! Maar het is vanuit groningen wel een klein beetje verder
Cheers bowy
Cheers bowy
In Sclayn staat een kasteel daar kun je slapen er is ook een wei waar je je tent kunt opzetten. Voor de kosten vraag naar Jef (spreek nederlands) ook eten is geen probleem tevens is er een hogedrukspuit voor het schoonmaken. En dat is nodig als je rijdend naar huis wil. Wand je heb normaal de modder (lus) op je dak liggen. Verder zijn er heuvels van 50graden omhoog en omlaag, doorwading van 1meter behalve met regen dan kan het op enkele plaatsen 1,5meter zijn. Je bent maar gewaarschuwt. Het is idiaal voor het Hemelvaart weekeinde.
jo
jo