dag allemaal,
ik ben de trotste eigenaar van een defender 90 td uit 1988.
ik heb enkele maanden geleden de motor laten reviseren door daams te bergeijk. dit is me goed bevallen.
er zit een grote beurt aan te komen en ik twijfel of ik dit weer door daamslaat doen. als er mensen zijn die op of aanmerkingen hebben over daams zijn deze van
harte welkom.
maar als er mensen zijn die een goed en goedkoop adres weten voor een kleine/groten beurt is dat natuurlijk ook prima!!
ik kom zelf uit veldhoven dus als het kan een beetje in de omgeving van eindhoven.
harte welkom.
mazzel michiel
onderhoud defender 90 td
Re: onderhoud defender 90 td
Michiel,
Kijk op de site van Jurjen Brouwer.Hier staat een lijst met op en aanmerkingen over laro bedrijven.
groeten
Kijk op de site van Jurjen Brouwer.Hier staat een lijst met op en aanmerkingen over laro bedrijven.
groeten
Re: onderhoud defender 90 td
Ik doe kleine beurten zelf maar eens in de twee jaar een grote beurt bij een bedrijf die er veel van afweet is belangrijk. En in en om Eindhoven zijn er niet veel die verstand van een defender heeft. Die van mij komt ook bij Daams beste ervaring niet goedkoop maar goed. Je kunt ook naar de andere gaan, Citty jansen en andere staat je vrij.
jo
jo