Hoi,
Hoe kun je eigenlijk een vliegwiel demonteren. Ik heb alle boutjes los gedraaid, dus kan hij er volgens mij zo af. Maar zoals alles zit hij muurvast.
O ja. Op mijn motor staan, aan de linkerzijkant bij de cilinderkop, letters bij elke cilinder. De 1e en de 2e hebben een B en de 3e en 4e een C. Weet iemand waar deze letters voor dienen?
Groeten,
Dave Frencken
Vliegwiel
Re: Vliegwiel
2 boutjes in het vliegwiel terugdraaien.... groot breekijzer pakken en dan voorzichtig dan eens links en dan eens rechts hem iet los wrikken netzo lang totdat hij loskomt.....
Pas op hij weegt wel ca 10 kilo dus geen fijn gevoel op je tenen....
Cheers Bowy
Pas op hij weegt wel ca 10 kilo dus geen fijn gevoel op je tenen....
Cheers Bowy
Ik zal het eens proberen.
Groeten, Dave
P.s. 10 kg is maar een beetje. En het vliegwiel kan toch maar 4cm omlaag vallen. En dan hebben we nog altijd veiligheidsschoenen. Alleen de schenen zullen het misschien wat minder leuk vinden.
Groeten, Dave
P.s. 10 kg is maar een beetje. En het vliegwiel kan toch maar 4cm omlaag vallen. En dan hebben we nog altijd veiligheidsschoenen. Alleen de schenen zullen het misschien wat minder leuk vinden.
Meestal vallen zware dingen op je wreef en niet op je stalen neus lol
Laat je em gelijk afdraaien heb je een race-laro
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Laat je em gelijk afdraaien heb je een race-laro
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
kan ik over meepraten geeft past een mooi patroon op je scheen been zo'n vliegwiel
Cheers bowy met veiligheidschoenen......
Cheers bowy met veiligheidschoenen......
heeee... ik heb m'n vliewiel laten afdraaien maar veel darder wil'ie nogsteeds niet
wat heb ik verkeerd gedaan ???
Yuri
SIII 109D
wat heb ik verkeerd gedaan ???
Yuri
SIII 109D