Webasto via Ebay
Webasto via Ebay
Ik wil graag via Ebay een webasto kopen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast bedankt
PS:Nog bedankt voor alle reakties op mijn vorige vragen.
Alvast bedankt
PS:Nog bedankt voor alle reakties op mijn vorige vragen.
Re: Webasto via Ebay
Ha die Jeroen,
Heb tientallen dingen gekocht via Ebay, oa uit Amerika, Zuid-Afrika, Belgie en Duitsland en heb nog nooit problemen gehad.
Wel moet je je aanmelden bij Ebay.
Werkt prima en geen gezeur, je bod staat vast.
Pas bieden als de tijd bijna verstreken is.
Je kan ook altijd even kijken naar iemands feedbackscore.
Groeten Edward en de Ramp Rover.
Heb tientallen dingen gekocht via Ebay, oa uit Amerika, Zuid-Afrika, Belgie en Duitsland en heb nog nooit problemen gehad.
Wel moet je je aanmelden bij Ebay.
Werkt prima en geen gezeur, je bod staat vast.
Pas bieden als de tijd bijna verstreken is.
Je kan ook altijd even kijken naar iemands feedbackscore.
Groeten Edward en de Ramp Rover.
Hoi,
Als je via ebay.de koopt valt het onder de duitse wet en die moeten, als het een bedrijf is een minimale garantie geven van 1 jaar.
Ik heb zelf weliswaar nog geen Laro, ik heb "een andere 4x4" nog...zou wel graag een ninety/Raro of een 110 willen hebben, maar ja sparen he?
Daar heb ik een BBW 46 van Webasto in en ben er zeer tevreden over.
Zorg er wel voor als je dat ding laat inbouwen dat jij die mensen zegt waar je de electronica wil hebben zitten. Onder schutbord, of zoals bij mij achterin de motorklep is geen groot succes...
Mijne schakelt netjes na 30 min af om de accu te sparen.
groeten, Ruud
Als je via ebay.de koopt valt het onder de duitse wet en die moeten, als het een bedrijf is een minimale garantie geven van 1 jaar.
Ik heb zelf weliswaar nog geen Laro, ik heb "een andere 4x4" nog...zou wel graag een ninety/Raro of een 110 willen hebben, maar ja sparen he?
Daar heb ik een BBW 46 van Webasto in en ben er zeer tevreden over.
Zorg er wel voor als je dat ding laat inbouwen dat jij die mensen zegt waar je de electronica wil hebben zitten. Onder schutbord, of zoals bij mij achterin de motorklep is geen groot succes...
Mijne schakelt netjes na 30 min af om de accu te sparen.
groeten, Ruud
informeer voor de koop altijd naar de event. verzendkosten, een enkeling maakt er een potje van.
Groetjes Joke
Groetjes Joke
Sorry Ruud, de kleine lettertjes lezen!
In de meeste advertenties/veilingen staat heel duidelijk vermeld dat het om een prive veiling gaat en dat er geen enkele garantie te claimen is!
Groetjes, JC
PS de vorige nieuwe Webasto Thermo C is voor slechts € 147,00 verkocht!
In de meeste advertenties/veilingen staat heel duidelijk vermeld dat het om een prive veiling gaat en dat er geen enkele garantie te claimen is!
Groetjes, JC
PS de vorige nieuwe Webasto Thermo C is voor slechts € 147,00 verkocht!