stellen bulkhead???
stellen bulkhead???
Aangezien beide voordeuren nogal vreemd t.o.v. de rest van mijn serie 3 88'' hardtop hangen, moet eigenlijk het bulkhead iets achterover.
Is dit mogelijk, heeft iemand hier ervaring mee???
Greetz, Maarten
Re: stellen bulkhead???
hai maarten.
staan de pennen van de scharnieren wel goed in model? heb die van mijn 88 lw ook moeten buigen.
groet mario
staan de pennen van de scharnieren wel goed in model? heb die van mijn 88 lw ook moeten buigen.
groet mario
He Mario,
De scharnieren heb ik afgelopen zomer vervangen en zijn goed. Als je naar de zijkant van de auto kijkt kan je zien dat het portier scheef hangt (aan de achterzijde van het portier zit hij zowat tegen de dakrand). Hang ik de deur echter gelijk met het dak, dan zitten de gegalvaniseerde randen niet op een lijn.
Greetz, Maarten
Maarten,
zitten er wel rubbers aan de onder- en bovenkant van de zijpanelen en aan de onder- en bovenkant van de voorruit?
Om je bulkhead te stellen moet er nogal het een en ander los:
- spatborden verwijderen
- motorkap verwijderen
- voorruit/dak losdraaien
- bulkhead losdraaien
Vervolgens bulkhead stellen, voorruit vastzetten, bulkhead vastzetten, spatborden terug monteren, motorkap terugplaatsen.
Succes,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
zitten er wel rubbers aan de onder- en bovenkant van de zijpanelen en aan de onder- en bovenkant van de voorruit?
Om je bulkhead te stellen moet er nogal het een en ander los:
- spatborden verwijderen
- motorkap verwijderen
- voorruit/dak losdraaien
- bulkhead losdraaien
Vervolgens bulkhead stellen, voorruit vastzetten, bulkhead vastzetten, spatborden terug monteren, motorkap terugplaatsen.
Succes,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Dus het is te doen.............
Bedankt Aad, (ook voor de maten van de flens tbv de kaapstander!)
Greetz, Maarten